Loppuviikkoa odotan innolla!

Minä olenkin ainut joka on lapsenlapsemme jo nähnyt mutta nyt ovat jo Lapista lähteneet tänne Turkua kohti.
Isäntä odottaa innolla koska tuon uuden poikaviikarin näkee.
Ovat täällä Turussa kesäkuun loppuun asti, ristiäiset vietetään täällä nyt tulevana viikonloppuna.
Ja heillä on loppukuussa häät joten pojat ovat silloin meillä hoidossa..
Tulevat asuntoautollaan pikkuhiljaa viimeyön viettivätkin Torniossa.
Mansikkakakun ajattelin pyöräyttää heidän kunniakseen ja jonkun lihapadan on tarkoitus myös tehdä..
Joten poikia tässä odotellessa.. Ne kun ovat meidän ainoat pojat ja tuleva syksyn vauva on taas tyttö.. ei väliä mitä sitä hyvää tyttösarjaa rikkomaan...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2013 - 21:48

Innolla odotan minäkin loppuviikkoa,kun on meidän lapsenlapsen lapsen (pikkuäijän)ristiäiset sunnuntaina.. lempinimi on nyt ollut äijä heti syntymästä asti..syntyi 15.5..ensimmäinen 4:jättä polvea..ja toinen tulee loppuvuodesta,,
Toivon mukaan on kaunista sunnuntaina.. kastetilaisuus pidetään silloin ulkona..tyttäreni pihalla..
(Äijä) on tyttären ensimmäinen lapsenlapsi.. nyt on onnellinen mummi ja minä olen isomummi..

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille ja nimi annettiin eilen ja mukavaa yhdessä oloa ..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2013 - 09:31

Teillä sitten säpinää riittää! Ja onnea vaan kaikista uusista tulokkaista :) Ja se mansikkakakku on varma hitti...Tosin minä niitä kakkuja aina vaan ihailen, kun olen mansikoille allerginen...

Mukavaa ja touhukasta loppuviikkoa teille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2013 - 20:47

Hauskaa ja mielenkiintoista loppuviikkoa sinulle, ohjelmaa varmaan riittää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2013 - 21:32

Viikonloppu on ollut ja mennyt, toivottavasti kivasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.06.2013 - 19:13

Oikein mukavaa loppuviikkoa sinulle ja onnellisia hetkiä perheen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.06.2013 - 20:46

Onnea kovasti uudesta tulokkaasta. Jos säät suosii, minäkin näen muutaman - jo hieman iäkkäämmän tulokkaan mökillämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2013 - 17:41

Onnittelut koko perheelle!!