Lauantaina sitten häähumua töllössä.Meinaatko katsoa seurapiiriväen pukuja ja muutakin loistoa?

Avainsanat: häät ruotsissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.06.2013 - 20:56

Tääs yksi kahjo, joka tunnustaa ja katsoo kauneutta, nuoruutta ja rakkautta,

Kysyjän kommentti

Kyllä tämäkin tyttö senverran katseli, että kaunista morsianta ihastelin.Yrmyn oloinen miehensäkin sentään hieman rentoutui häähumussa, vaikkei olisi uskonut :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.06.2013 - 15:43

No, en kyllä aijo, ellei siten käy niin hassusti, että avatessani television uutisten aikaa sieltä sattuu tulemaan pätkä kuninkaallisia häitä muiden tärkeämpien uutisten lomassa. Rikkaiden, rakkaiden, kuuluisien ja varakkaiden puku-ym.loistojen tuijottelu televisiosta ei kuulu "harrastuksiini", ei vaikka kyseessä olisi maapurimaamme kuninkaalisten häät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2013 - 17:20

no tota noin tottahan toki maddea on katsottava .kaunis morsian?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2013 - 19:13

Tuskin törötän TV:n ääressä,ei niin paljoa kiinnosta nämä hääkekkerit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2013 - 20:41

Taidanpa jättää väliin. luulen että huomenna on paljon muuta mielenkiintoisempaa tekemistä, ja noista kekkereistä varmaan tulee moninaiset uusinnat ja lehtijutut, joten vaikka kampaajalla aikani kuluksi sitten lueskelen näistä häistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.06.2013 - 21:54

Katson jos ei jotain kiinnostavampaa tule muilta kanavilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.06.2013 - 22:41

eipä taida tulla katsottua, loma alkoi, joten pääsen pihahommiin, en katso telkkaria kun ihan pakosta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2013 - 08:20

Eipä tule katsottua pyydettiin tuo pikkuneiti meille yökylään jonka kanssa lähdemme Rodokselle elokuussa ja menemme Kupittaan maauimalaan ja vietämme siellä päivän hänestä on kasvanut oikea vesipeto, pelottaa ihan saammeko häntä Rodoksella rannalta pois..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2013 - 10:01

katson häät,olen hulluna kuninkaallisiin häihin,ihana katsoa sitä pukuloistoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2013 - 23:22

Tuli katseltua,kun laitoin tallennukseen...on niin hyvä tuo tallentava digiboksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2013 - 19:15

Eipä tullut katseltua yhtään. Myöhemmin selailin kuvia netistä ja ihailin pukuja. Jos olisin alkanut katsomaan häitä, tiedän, että siinä olisi mennyt koko ilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.06.2013 - 19:24

Minä ihastelin Saimaata ja luonnon kauneutta. Humut jäivät mantereelle.