Koska kävit viimeksi Suomenlinnassa ? Nyt on hyvä tilaisuus tutustua siihen vähän helpommin.

Nyt voi huonojalkainenkin tutustua kunnolla koko Suomenlinnaan ja moniin sen kohteisiin, kotona omassa nojatuolissaan istuen.
Aluksi yläilmoista katsellen Skyview-palvelussa ja sieltä pääsee kuvakkeita klikkaamalla kurkistamaan useisiin nähtävyyksiin tarkemmin.
Pienen harjoittelun jälkeen oppii kyllä liikkumaan aika sujuvasti eteenpäin.
Talvinäkymässä on ohjeita liikkumiseen.
Kesäinen ja talvinen Suomenlinna löytyy osoitteesta
www.suomenlinnaskyview.fi/

Avainsanat: suomenlinna skyview

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2013 - 18:42

Täytyy tunnustaa,etten ole koskaan käynyt.Vaan nyt kävin! Olipa hieno linkki! Kiitos kaunis :)

Kysyjän kommentti

Sai edes jonkun innostumaan, jopa liikkeelle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.06.2013 - 12:18

Juuri äsken kävin taivasnäkymällä!

Lisätty: 07.06.2013 - 08:14

Näkyi olleen pienvenetullin laiturit käytössä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2013 - 14:55

no tota noin .täähän on loistokäynti walhallassa .hyvä idis lenkkeilylle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2013 - 16:33

Olen käynyt Suomenlinnassa elämäni aikana niin useita kertoja kaikenlaisilla keleillä ja kaikkina vuodenaikoina, etten edes jokaisen reissuni ajankohtaa muista kunnolla. Viimeksi tuli lenkkeiltyä siellä toisssa vuonna oikein paikalle vaivautuen eikä vain walhallan kautta. Se ei tosin olisi mikään hullumpi vaihtoehto livematkailulle, ei ainakaan niille joita ei kiehdo Suomenlinnaan kävelemään meno ihan oikeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2013 - 17:22

No tuohan on hieno linkki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2013 - 19:34

Ensimmäinenkin kerta on vielä käymättä, pitää kokeilla vinkkilinkkiäsi....

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.06.2013 - 20:48

taitaa siitä puolenkymmentä vuotta olla ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2013 - 08:14

Siellä en ole käynyt ikinä,enkä ole käynyt Korkeasaaressakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2013 - 09:08

Viime käynnistä on jo yli 20 vuotta aikaa, mutta tunnen saaren läpikotaisin. Siellä asui perhetuttuja ja heillä kyläilin useasti ja kaikki nähtävyydet katsottu paikan päällä kymmeniä kertoja. Tehtiin eväsretkiä valleille, käytiin Walhallassa syömässä, koluttiin sukellusveneen uumenet. Tutkittu tykit ja ampuma-aukot, kirkkokin on tuttu ym. paikat. Ei tarvitse enää kotisovalla tutustua paikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2013 - 15:50

Kiitos linkistä! Suomenlinnassa tuli käytyä viimeksi viime kesänä. Talvella en ole siellä koskaan vieraillut, vaikka se tuossa kotini vieressä sijaitseekin. Olemme suunnitelleet sinne piknik-retkeä lähiaikona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2013 - 20:56

Vuosia 20 on siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.06.2013 - 19:22

Onhan tuosta aikaa vierähtänyt - eräätkin vuodet tai paremminkin kymmenet. Kenties joskus vielä livenä pääsisi sinne ihastelemaan.