Minkälainen omenasato on tulossa?

Meillä vain muutamia kukkia omenapuissa..että ei tule omenoita.

Avainsanat: omenasato

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 06.06.2013 - 19:12

hyvä siitä tulee, lämmintä ja kosteaa rittää, syksyllä saa puolen kilon omenoita ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.06.2013 - 09:42

Ei se kukinnan määrä välttämättä takaa isoa satoa. Täällä näkyi olevan paljon kukkia puissa, mutta jos ei ole pölyttäjiä, jää sato pieneksi tai kokonaan saamatta. Näin väittävät viisaammat kuin minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2013 - 17:08

Jos katselen noita muiden omenapuita niin kukkia on vähän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2013 - 17:30

Normaalikukinta näyttää olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2013 - 20:34

Olemme asuneet tässä toistakymmentä vuotta, ikinä ei ole ollut noin täynnänsä kukkia puut kuin nyt olivat. Toivottavasti ei tule mikään tauti niihin - tosin itse en syö omenia, joten ei tuo haittaisi. Mutta on ilkeä niitä hävittää tuolta nurmikolta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2013 - 08:19

Kukkia on kyllä omenapuissa,mutta tuleeko omenia se on eri juttu.Omenapuut on kauniita kukassaan ja muutenkin varsinkin ne vanhat puut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2013 - 22:55

Meillä ainakin valkeaa kuulasta tulee paljon.