Riittääkö hyttyset?

Tähän päivään asti sain niiltä olla rauhassa, mutta tänään... ei siunaamaakaan rauhaa siltä parvelta, eivät edes hyttysmyrkystä olleet moksiskaan vaan kävivät päälle kuin yleinen syyttäjä.

Avainsanat: hyttyset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2013 - 18:04

Kyllä per...........riittää

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.05.2013 - 06:00

Olen törmännyt tänä keväänä vasta muutamaan yksittäiseen hyttyseen, mutta tämäkin kyllä riittäisi. Todennäköisyys on, että viimeistään viikonlopulla metsäretkellä ne hyökkäävät kimppuun, toivotaan että Off auttaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2013 - 08:25

Hyttysiä näyttäisi olevan metsien varjoisissa paikoissa jo aika paljon, mutta hämmästykseni oli suuri, kun Pyhtäällä käydessäni huomasin, että myös sudenkorennot olivat jo ilmantuneet taivaalle lievittämään hyttysongelmaa parhaan kykynsä mukaan. Muistelen yleensä nähneeni sudenkorentoja vasta joskus heinäkuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.05.2013 - 08:40

Ei nuo ole vielä pahemmin hätyytelleet. On meidän kulmilla ollut sen verran viileät ilmat, että pelkään niiden paleltuneen. ;) Muut lämmittelee 25:n asteen lämmössä ja meillä vain 14-19 viime päivinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2013 - 16:46

Niitä inisiöitä ei ole koskaan liian vähän tai tarpeeksi. Niitä on aina liikaa. Ja se yksikin hyttynen makuuhuoneen rauhassa yöllä riittää tekemään minusta sekopäisen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2013 - 18:00

No enpä ole vielä näihin inhotuksiin tänävuonna tutustunut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2013 - 19:14

Kävin hautausmaalla..hyttysiä oli todella paljon,että monta kutittavaa pattia tuli..
Muutama viikko sitten oli pihalla paljon hyttysiä...mutta nyt ovat pihapiiristä hävinneet..
Hyttyset tuli näköjään Idan kiusaksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.06.2013 - 19:32

ihan liikaa niitä on, pitäisi ostaa se kallis ansa että voisi olla kesällä pihalla huitomatta ja vähissä vaatteissa :(