Koska olet tuntenut itsesi erittäin onnelliseksi?

Itse olen kyllä todella onnellin 9 päivää vanhan poikavauvan ansiosta..ihanat mustat hiukset..nyt 4:jäs polvi alkoi..ja lisää on tiedossa..

Avainsanat: onnellisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.05.2013 - 21:02

Lapsenlapset saavat minut onnelliseksi. Ovat niin ihania mummon tyttöjä.

Kysyjän kommentti

Kiitos näin se on todella..että nämä ihanat lapsukaiset saavat todella onnellisiksi..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2013 - 21:45

Viimeeksi oikein isosti silloin, kun poika pääsi opiskelemaan sinne, minne pyrki ja kovasti tahtoi :) Ja kaikenlisäksi on opiskelupaikassaan viihtynyt!

Ja onnea uudesta lapsosesta sukuun!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2013 - 23:12

Siitä on aikaa. Ja aiheet vähenee, samoin oma aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2013 - 10:44

Tiistaina 21.5. istuin aurinkoisella kalliolla, mukava tuulenvire löyhytteli hiuksiani ja tunsin itseni erittäin onnelliseksi! Elämässäni asiat hyvin, läheisiä ihmisiä, terveyttä, työtä ja toimeentulo, muuta en tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2013 - 19:48

Viime sunnuntaina rakkaani kanssa Espan puistossa nauttimassa Fazerin vadelmasorbettia. Oli kesän ensimmäisiä hellepäiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2013 - 22:41

Hyvä kysymys liisukalta, olen usein miettinyt mikä ero on jos on tyytyväinen tai onnellinen. Varmaan se onnellisuus tila on jotenkin juhlavampi tila. Kyllä jokaisella on elämänsä aikana varmaan paljon hienoja tilanteita ja tapahtumia, jotka sitten unohtuvatkin ja tulee uusia tilalle. Tänään kun kävin useasti takapihalla jäähdyttelemässä saunoessa ja kuunnellessa lintujen viserrystä, niin kyllä siinä vaan tunti itsensä jotenkin onnelliseksi ihmiseksi. Kaikki hyvin ja terveenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2013 - 10:12

Lapsenlapset on elämän jatkumo joten se on onnellisuuteni piste..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2013 - 18:05

Tänään, sillä olen onnellinen joka päivä siitä, että saan elää minulle niin rakkaiden ukkojeni kanssa sitä arkista ilojen ja surujen siivittämää elämää jota ei voi verrata kuninkaalisten, julkisten ,tai edes tuntemattomien raharikkaiden elämään, mutta joka kuitenkin on omassa mitättömyydessään todella hyvää elämää.