Oletko ollut tyytyväinen kevään lämpötiloihin?

Täällä Kotkassa on kyllä ilmat suosineet pihatöissä...paisi mitä on nyt parina päivänä satanut..

Lisätty: 24.05.2013 - 23:10

Hyvää ihanaa lomaa teille girasol ja amu..kesä varmaan parhaimillaan kun kotimaahan taas saavutte.
Sori amuhan jo tuli lomareisulta..

Avainsanat: kevään lämpötilat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2013 - 22:31

Siinä mielessä olen tyytyväinen kevään säihin, kun otin vauhtia kevääseen 3viikkoa Kreetalla ja sen jälkeen säät ovat suosineen täälläkin. Poutaa ja sadetta pitää olla sopivassa suhteessa varsinkin keväisin.

Kysyjän kommentti

Ihan viisasti..saat pitkän kesän..kesäisiä ilmoja on ainakin Kotkassa riitänyt..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2013 - 20:00

Ja täällä Kouvolassa suht samanmoiset ilmat :) Tänään istutin laventelit ulos ja vähän muutakin kivaa pientä....Saas nähdä kuin kasvaa poissa ollessa.Jospa jälkikasvu muistaisi kastella...
Täällä sää hieman epävakaata ja vähän liian kylmää, mutta sunnuntaista pitäisi lämmetä ; Menorcalle luvattu aika kelpoa sätä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2013 - 20:23

Savonlinnassakin on sää suosinut, tyytyväinen pitää näihin olla. Ja girasolille hyvää Menorcan matkaa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2013 - 21:00

Välillä lämmintä, välillä kylmää sateista ja tuulista keliä. Pääosin kuitenkin olen ollut tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.05.2013 - 22:55

nyt on hyvät ilmat, mukava että lomareissun jälkeen ei tarvinnut vetää villahousuja jalkaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2013 - 23:11

Ihan tyytyväinen, eilen ja tänään oli vähän takapakkia, mutta ei pihatöitä haitannut. Aurinkoa ja lämpöä toki kaipaan enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2013 - 10:47

Ihan mukavia ilmoja on ollut, vaikka kevät olikin myöhässä ja antoi odottaa itseään. Sadetta ja paistetta vuorotellen, sitähän meidän kevät yleensäkin on ja lämpötilat sen mukaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2013 - 19:51

Onhan se ilimoja pidellyt: aurinkoisen päivien sekaan mahtunut myös sadepäiviä. Yritän olla välittämättä ja valittamatta säästä, siihen kun ei kertakaikkisesti voi vaikuttaa. Mutta toivottavasti huomenna ei saada vettä niskaan Naisten 10:llä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2013 - 10:14

Eilen oli taas pitkästä aikaa ihan kesähelteet ja päätimme viedä lapsenlapsemme Ruissaloon, sinne linja autolla Saaronniemeen asti ja kävely Kansanpuistoon ja sitten autolla taas takaisin.. kiva päivä auringosta nauttien..