Ah romantiikkaa. Katsoitteko viime viikolla kuningasperhe häät Helsinin Vanhasta kirkosta.Minä olin aivan myyty ?

Rakastan romantiikkaa, rakkautta nuorta tai vanhaa ja kaikkea kaunista satumaista.
Kysymyksessä oli Daniela ja Aku Alfthan pariskunta. Mutta vähän tuoksahti rahakin niissä karkeloissa.

Avainsanat: kaunis hääpari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2013 - 20:09

Katselinhan minä, häät ovat aina kauniita.

Kysyjän kommentti

Kiva löytyi sentäs yksi, joka on niin hölmö, että katsoo kanssani niitä. Kun mummo ei sitä romantiikkaa saa muualta kiinni, täytyy toisten plantaasille mennä.toisilla se on huoletonta, lapsellista touhua, että ajattelee tuleeko tuosta mitään. Yhdessäkin häätahtumassa sulho ja morsian kerkesi sanoa sen v-alkavan sanan ainakin 30 kertaa ynnä muut päälle. ei sentäs alttarilla tullut mieleen. Useimmat nuoret vanhempien pussiin päällä laittavat juhlat, tuntuu kun ei huomisesta tietoa, mutta silti porskutellaan. ajankulukseni katson minä ne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.05.2013 - 21:20

Mukavaa,että pidit ohjelmasta :)

Minulta kuitenkin nämä tämmöiset ns. tositeevee hääjutut jää täysin katsomatta.Ja todellakin tuntuu hullulta, että joku antaa niinkin intiimin tapahtuman, kuin OMAT häänsä täysin toisten määräiltäväksi...Sillä oletan, että jos tee vee maksaa, se myös määrää tahdin.
Mutta romantiikka on aina kaunista ja ihanaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2013 - 22:00

Romantiikka on elämän suola, tosin tuota ohjelmaa en ole katsonut, enkä yleensäkään seuraa näitä ns. tosi-tv juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2013 - 13:35

Häät sinänsä ihan ok, mutta tätä formaattia en ymmärrä. Tosi "tehdyn" makuista kaikki, ei mitään kauniin luonnollista niinkuin häissä pitää olla. Olen katsonut 2 ensimmäistä jaksoa ja siihen saavat jäädä, evvk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.05.2013 - 21:50

En katsonut, mutta kauniita häätapahtumat yleensä ovat. Satuhäitä olen muutaman jakson nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2013 - 09:34

Ei minua nuo tosi tv:n häät kuin muutkaan pehemmin kiinnosta..