Mitä tarkoittaa viestien lopussa oleva "yhteinen taulu" merkintä. Siis kirjautuneiden osastolla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2008 - 19:52

Kirjoittamasi viestit ovat näkyvissä julkisesti kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2008 - 19:49

sinulla on jotain viestiä tai ystävä silloin teillä on yhteinen taulu, toisin sanoen olet yhteydessä tähän toiseen henkilöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2008 - 20:21

Jos klikkaat jonkun ystäväsi kohdalta sitä ' yhteinen taulu ' kohtaa, niin näet vain teidän kahden keskiset viestit. [ Mutta niin kuin Palisanteri jo kirjoittikin, niin kaikki muutkin Napsun käyttäjät näkevät ne viestit, eliks on julkinen. ( Ei sillä oikeen mitään virkaa ole, on vaan helpompi katsoa ns. vuorokeskustelu/ viestittely 'historiaa' että mitä sitä on kaverin kanssa kirjoiteltu.

Lähteet:
Miu mielpide

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2008 - 20:33

Kaikki ihka oikein yllä, mut viel sen verta, jotta ei ne muut niitä sillee yleisesti näe kuin iltiksest, heh.. vaan sillon pitää mielestäin mennä ko. henkilön kohdalle ja katsoo hänen 'viestinsä' -kohtaa, voimps (taas) olla vääräskii, (tänää on taas sellanen päivä etten ees luota omaa ihteeni, höh..)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2008 - 09:06

vuoropuhelua helpottava työkalu (toimii kuten jo edellä on selitelty)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2008 - 22:20

kaikille näkyvä/julkinen