Suomen kesä vai ulkomaan helle?

Minulle kelpaa molemmat!

Avainsanat: kotimaa ulkomaa kesä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2013 - 18:59

Molemmat kelpaavat. Kesällä lomaillaan KotiSuomessa ja Euroopassa.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2013 - 17:26

suomen kesä viimeiseen hengenvetoon saakka. Se on kelvannut jo näin kauan, miksi sitä muuttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2013 - 19:38

Molempi parempi - alkukesä menee Suomessa, elokuun alussa sitten Keski-Eurooppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.05.2013 - 20:46

Suomen kesä ehdottomasti kaikkine mitä tuo tullessaan. Talvella sitten lämpimään muualle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2013 - 06:42

Ollaan menty kesäisin lomalle etelän lämpöön kuten mennään taas 2 viikoksi elokuun alussa tänä vuonna, mutta nautittu suurimmalta osalta kesästä kumminkin kotimaassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.05.2013 - 13:26

Suomen kesää ei mikään voita. Sitä kehuu ulkomaalaisetkin. Etelään ehtii talvellakin jos sinne mieli halajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2013 - 17:44

Ihan ehdottomasti Suomen kesä. Muina vuodenaikoina sitten mieluummin ulkomaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2013 - 19:40

Kyllä haluan suomen kesästä nauttia,kun on niin lyhyt..Loppuvuoden puolella kyllä voisi taas jonnekkin lämpöiseen mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2013 - 21:15

Suomen kesä, ehdottomasti, hyttysineen, kärpäsineen, ampiasineen kaikkineen. Mikä sen ihanampi kuin kesäinen kotimaa, yhtäaikaa lumoavan kaunis ja sairaan ruma. Miksipä sitä ihanuutta lähtisi pakoon jonnekkin kauas ulkomaille ja vieläpä maksaisi siitä ettei vietä kauneinta vuodenaikaa sen alusta loppuun maassa nimeltä Suomi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2013 - 01:12

Kesä ehdottomasti Suomessa, tai Pohjoismaissa jos budjetti ym. antaa periksi. Pohjois-Saksankin voisi tuohon vielä lisätä noin niinkuin ajatuksena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2013 - 13:21

Kun käyn vähintään kaksikertaa vuodessa jossain, vuodenajasta riippuen, joko Kanarialla, Kreetalla tai Alanyassa. Niin en koskaan lähde kesäkuukausina reissuun, vaikka olisi millainen kesä. Työelämässä olevilla se on monesti kesäaika ainoa aika milloin voi lähteä reissuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2013 - 14:45

Suomen kesä! Hellettä ja rakeita tasapuolisesti!