Minne kaikki kadonneet, vai onko Napsussani vikaa?

Kiireistä aikaa, mutta aikaa pitää ottaa pieneen hengähdykseen, vaikka napsuttelun merkeissä - eikös vaan?

Avainsanat: kadonneet vikaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2013 - 14:46

Napsuttelijoiden vähyyttä minäkin tässä joitain aikoja sitten kummastelin kunnes keksin syyn moiseen. Sama syyhän se muutkin napsuttelijat pitää poissa tietokoneelta kuin minut itsenikin. Kesä, kärpäset ja auriko. Taitavat muutkin kuin minä oleilla näin kesällä mahdollismman paljon ulkona ja jättää tämän tietokoneen käytön talvea huomattavasti vähemmällle.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Askareita riittää yhdellä jos toisellakin - pitkin kesää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2013 - 09:04

Olen ihmetellyt samaa, käyn päivittäin sivulla. Kysymyksiin en ole vastannut vähään aikaan siksi, että niissä ei ole sattunut olemaan sellaisia joihin olisin ottanut kantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2013 - 11:08

Kyllähän se netin käyttö varmaan kesällä monilla vähenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2013 - 15:11

Helou kaikki! Mäntyharjun metsistä kirjottelee tämä lomalainen :) Kiirettä pitää...Viime viikko meni koiranpentujen kanssa (nyt hoitovuorossa anoppi) ja nyt täällä puutalkoissa ja auringon paahteessa.Kadonnut en vielä ole,mutta koneelle ei juurikaan malta tai ennätä.Antakaa kaverit anteeksi.En ole teitä unohtanut.
Viikon päästä sitten kutsuu Menorca!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2013 - 17:28

Kaipa se on kesä ja kärpäset ja kysymysten keksiminen. Minulla ainakin tekee kysymykset tiukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2013 - 19:01

Mukava lukea vastauksianne. Itselläni on ollut muita kiireitä, enkä ihan aina ehdi kirjoitella. Missään tapauksessa en tätä mukavaa porukkaa unhoita. Aurinkoa ja kaikkea hyvää Napsuille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2013 - 19:37

Kevään kiireet syövät aikaa, mukana kuitenkin yritän roikkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2013 - 06:33

Tää viikko on ollut kiirttä ainakin itselläni alkuviikko meni ristiäislahjaa ( ostin kultasepän liikkeestä kultaisen laattaranneketjun ) ja asusteita hankkiessa, kuin Euroviisun kuuntelemisessa ja tänään alkaakin tähän ristiäiskakkujen leipomisessa kuin voileipäkakutkin, nyt aamulla otin marengit uunista...
Siis tämän tyttö lapsenlapsen ja pojan tuleekin kesäkuussa, viettävät täällä Turussa vaikka asuvatkin nyt Köngäällä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.05.2013 - 13:23

Kiirrettä on pitänyt kun kaikenlaiset harrasteet on tulleet kuvioihin. Milloin revin kuteita, milloin ketjutan kuteita, kun ystäväni tekee niistä kaikkea pientä kivaa. Lisäksi parveketta olen yrittänyt ehostaa kukilla ja vähän muillakin kasveilla. Lenkkeily vie oman aikansa kaiken jokapäiväisen arkiaskareen ajasta. Varsinkin kun on kävely hitaan puoleista. Vielä ehdin tännekin joskus kurkistamaan onko muita näkynyt. Vähemmän on kuin ennen hyvään aikaan Napsun alussa. Parannan tapani. Lupaan käydä ainakin kerran päivässä katsomassa mitä toisille kuuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2013 - 19:36

On ollut niin paljon puuhaa pihalla,että kauniit päivät siellä vierähtänyt.
Onhan tätä suruakin ollut,kun huomenna käyn saatamassa vejeni viimeiselle matkalle..
Keskiviikkona oli kyllä ilonpäivä,kun lapenlapseni sai pienen terveen pojan..3,265gr painoi ja 47cm pituutta...on kyllä todella suloinen mustapäinen..