Miksi ottaisin toisen koiran? Miksi en ottaisi?

Koiranpentuja vilisee silmissä....Saavatko kaikki uuden kodin, vai jääkö yksi tänne?Siinäpä kysymys...

Avainsanat: uusi koiranpentu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 12.05.2013 - 19:52

Tottakai sinä otat - mitäs sitä edes mietitkään :D.

Kysyjän kommentti

Vaan enpäs tiedä vastausta tähän kysymykseen vieläkään....Mies ajatusta vastaan .... Ja minä ajattelen asiaa muutaman vuoden eteenpäin....Vaikeaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 12.05.2013 - 12:02

toisesta koirasta on seuraa sille toiselle, ei tule heti ilkeydet mieleen, jäävät rauhallisempina kotiin kun muut lähtevät töihin. toisaalta kaksi koiraa on kovempi homma huolehtia kuin yksi, esim ulkoilutus, remmit ristissä koko ajan, paitsi tietysti jos kouluttaa niitä ;) reissuun lähtiessä kaksi on hankalampi sijoittaa, nimimerkki kokemusta on ja kahdesta on enemmän ruokinta, vakuutus ja lääkärikuluja, toisaalta koirien lyhyt elinikä johtaa siihen että koira kerkeää vaihtua ihmisen elämän aikana monta kertaa ja kun yhdestä aika jättää toinen on vielä jäljellä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2013 - 12:59

Kaveri olisi varmaan vanhemmalle koiralle kiva.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2013 - 20:41

Ei sirkka haaveile koirasta enään näillä olosuhteilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.05.2013 - 10:28

Ota vaan toinen koira jos olosuhteet ovat otolliset. Onhan niistä seuraa toisilleen ja ihmisillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2013 - 07:31

Toisesta koirasta on seuraa toiselle, kun olet jossain vaikka töissä..
minulla on ollut 2 koiraa yhtäaikaa ja toinen oli isännän koira ja toinen minun, ja kiva oli ulkoilla kahdestaankin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2013 - 08:37

Kyllä itsella varmaan otat koiranpennun ...onhan siintä seuraa koirallesi..ja tottakai koko perheelle.