Miksi nenäpäivää vietetään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2008 - 19:23

Ylen Hyvän järjestämän Nenäpäivän tuotto kanavoidaan Suomen yhdeksän merkittävimmän avustusjärjestön kautta kehitysyhteistyöprojekteihin Afrikassa ja Etelä-Aasiassa. Lue lisää www.nenapaiva.fi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2008 - 20:03

Nenäpäivä Ylen Hyvän järjestämä varainkeruukampanja, jolla kerätään varoja hyväntekeväisyyteen huumorin avulla. Se esikuva on BBC:n ja Comic Reliefin luoma on Red Nose Day, jota on järjestetty vuodesta 1988. Nenäpäivän tunnus on punainen nenä.

Ylen Hyvässä ovat mukana Punainen Risti, Kirkon Ulkomaanapu, Suomen UNICEF, Pelastakaa Lapset, Plan Suomi Säätiö, Suomen Lähetysseura, Fida International, Kansainvälinen Solidaarisuussäätiö, Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus (SASK) ja Yleisradio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2008 - 20:15

hyvän tekeväisyyteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2008 - 20:24

rahankeruuta jolla kartutetaan toimeen palkattujen ihmisten rahavaroja, kerätyt rahat päätyvät tarkoitukseen itselleen vain pienissä prosenteissa. Sen voi selvittää montako euroa päätyy apua tarvitseville ja paljonko näihin ns. Säätiöihin jotka järjestävät näitä keräyksiä, ei sitä kaikkea hyväntekeväisyyttä pyyteettömästi tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2008 - 09:02

Ei harmainta aavistusta. Olen kyllästynyt koko aiheeseen. Kolmen Sepän patsaalla oli jo viime viikon lopulla jokin ihmeellinen "nenäteltta".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2008 - 10:23

Vähän tökkö yritys kopioida kansainvälisiä formaatteja, uskoisin että parempaan tulokseen pääsisi ihan kotoperäisillä (omilla, tutuiksi tuntuvilla) ideoilla .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2008 - 13:46

Nenäpäivää vietetään yhtä luonnollisesti, kuin lambadaa tanssittiin aikoinaan: Väkipakolla ja karmealta näyttäen.