Mistä voit itseäsi kiittää tänään?

Minä kiitän siitä itseäni siitä, että sain tehtyä ystävälleni kalleimmalle hyllykön. Hän oli sitä mieltä että se oli liian hieno!

Avainsanat: itsesi kiittäminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.05.2013 - 18:50

Kiitän itseäni siitä että olen saanut olla hyvä mummo lapsenlapselleni muutaman päivän. Olen ollut mukana kun hän kävi luontoa kuvaamassa. Näytin kasveja ja paikkoja joissa on jotain kuvattavaakin.
Olen saanut tehdä hänen lempiruokaa, olen saanut pitää hänelle seuraa, ja olemme yhdessä laittaneet vihanneksen siemeniä kasvamaan, tehneet matonkuteita ym. kaikkea kivaa. Olen kaiken kaikkiaan kiitollinen että pojallani on niin mukava ja ihana tytär.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Mummot ovat aina kiitoksensa ansainneet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2013 - 06:21

Viikkosiivouksen jälkeen annan itselleni pienen papukaijamerkin, siivous jäi tällä viikolla lauantaipäivälle ja nyt ei enää auta siirtää eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2013 - 12:56

Pistin pihagrillikeittiön kesäkuntoon !
JA onnittelen myös itseäni siitä, että sitkeän pennunhoitotyön ansiosta myös se pahnanpohjimmainen pikkuruinen tyttöpentu on saanut kovasti painoa lisää ja voi hyvin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2013 - 14:52

Perheestämi eli siitä, että olen saanut napattua itselleni maailman upeimman miehen ja tehtyä hänen kanssaan pojan vailla vertaa. Siitä minä saan kiittää itseäni tänään, enkä vain tänään vaan joka ikinen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2013 - 18:03

Kyllä täytyy kiittää itseäni siitä että olen laihtunut huimat 13 kiloa ja se näkyy jo ja on kiva pistää vaatetta nykyään ylle ja kipaista ulos...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2013 - 08:46

Siitä että sain olla sorvaamassa lemmenlaivojen kohtua joskus aikojen alussa. Eikö ole ihan näköinen kun kaukaa katsoo? Viimeisen suuren ja kauniin ahteri näkyy myös Lähteet kuvassa.
Tapelkoot omistuksesta ja hommistaan kaikessa rauhassa. Olen oman osani jo syönyt.
aikakirja.blogspot.fi/2010/0...ys_11.html

Lähteet:
opaskartta.turku.fi/Web/Defa...nguage=fin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2013 - 20:48

Elämästä, olemassaolosta ja jumalan huolenpidosta minua kohtaan.