Mitkä ovat mielestäsi 5 pahinta petoa maankamaralla?

2 M alkavaa, 1 S ALKAVA JA 2 k ALKAVA ELÄNLAJIA

Avainsanat: 2-3 miljoonaa on suurin laji ja 600-800 pienin ryhmÄ

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.05.2013 - 10:16

Onpas vaikea kysymys. Montakin eläintä tuli mieleen, mutta ei kyseisillä kirjaimilla alkavia yhtään.

Kysyjän kommentti

Myönnän kysymys oli vaikea, mutta ihmistähän te tarjositte, en hyväksy sitä, mutta Sinä kissanainen puhuit eläimistä, joten annanpa pisteeni Sinulle ELÄIMET : Malariansääski, myrkkykäärmeet, skorpionit, kissapedot krokotiilit. siinäpä ne. Kiitos vastaustouhuistanne.. Ja kevättä rintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.05.2013 - 21:14

Mielestäni edelleen kaikista pahin peto on ihminen.Ja muut tulevat sitten kaukana perässä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2013 - 21:57

IHMINEN on pahin siitä ei päästä yli eikä ympäri..
mielestäni toinen on LUMIKKO, sen olen jopa eläinhoitotyössäni joskus kokenut..
ja taitaa loput taatusti mennä joillekin hyönteisille... yleensä näin kun olen noita eläinkunnan ennätyksiä katsonut telkusta usein on joku itikka voittanut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.05.2013 - 22:33

Mielestäni ihminen on julmin peto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2013 - 06:16

Ihminen on ihmiselle susi, vanha viisaus ei ole vielä muuksi muuttunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.05.2013 - 12:21

ollaan yksimielisiä siitä että ihminen vie voiton ja alalajeina poliitikot, asunto- ja autokauppiaat ehkä pahimmasta päästä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2013 - 23:30

Jep, samaa mieltä ylläolevien vastaajien kanssa, että ihminen se pahin peto on.