on yksi korarotu, joka punastuu , kuono, korvat ja varpaatkin kun se ilahtuu tai kiivastuu?

Lisätty: 10.05.2013 - 21:00

Siis koirarotu, ei korarotu.

Avainsanat: kuuluu alkukantaiin koirarotuihin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2013 - 21:31

Faaraokoira se on, olen elämässäni nähnyt ainoastaan 1 koiran tätä rotua, se on todella ylväs rotu.. vaikka eläintenhoitajana olen ollut...

www.kennelpareesa.com/artikk...y_fin.html

Kysyjän kommentti

Kiitos Faaraokoira se on oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.05.2013 - 20:38

Veikkasin chiuahauhauta. Tai sitten aivastusta.

Lisätty: 16.05.2013 - 10:58

Täytynee vähän selittää vastausta. Aina kun kuulen sanottavan chihuahua, miten se sitten kirjoitetaankin, tulee mieleen ystäväni aivastuskohtaukset: tsih-tsihau-sih... Kyllä hänkin sen jälkeen vähän punottaa. Mutta veikkauksessani pysyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.05.2013 - 21:50

Hymyilevä Faaraokoira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2013 - 21:56

Faaraokoira on uljas ja alkukantainen rotu. ...Mutta myös villikoirilla (joita muutama lauma esim. Teneriffan saarella vaeltaa) on taipumus samoihin "punastumisiin" kuin Faaraokoiralla.Itse en ole nähnyt tätä punoitusta, mutta ne, jotka ovat ottaneet sairaita yksilöitä kiinni ja hooitaneet taas terveiksi ja takaisin luontoon, ovat jostakin tämäntapaisesta kertoneet! Tiedä sitten, kuka uskoo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2013 - 06:11

En ole oikein perillä koiraroduista, joten peesaan asiantuntijoita ja päädyn faaraokoiraan, joskus lienen kuvan tällaisesta nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.05.2013 - 12:26

meillä menee kiinanharjakoiralla naama punaiseksi kun se näkee ison pelottavan toisen koiran ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2013 - 10:27

Enpä olisi uskonut, että punastuvia koiriakin on. Mutta faktatietoa on uskottava.