Sopiiko Marmaris vanhuksille matkakohteeksi?

Arvostamme lomalla rauhallisuutta ja hiljaisuutta, mutta myös tietenkin elämää saa olla! Eikös siellä löydykin rantakävelykatu? Menemme lokakuussa, jolloin Marmaris on varmaan jo hiljentynyt? Olemme vierailleet mielestämme hyvin vanhuksille sopivissa kohteissa, kuten Torremolinoksessa, Kanarialla, Kreetalla ja Mallorcalla.

Avainsanat: marmaris turkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 09.05.2013 - 22:44

Kuulun ns. vanhuksiin. En ole koskaan käynyt. Mutta hoteilleissa varmaan on eroja, osa nuorison suosimia, osa vanhempien sekä lapsiperheiden suosimia. Jos jalat kantavat ja kunto kestää, miksei olisi sopiva paikka siinä missä muutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 10.05.2013 - 00:06

sopii ihan hyvin,omasta marmariksessa käynnistäni on jo 10 vuotta, mutta homma on mennyt eteenpäin sekä käyttäytymisen, hygieenian ja palveluiden osalta, lokakuussa ei ole enää ihan niin kuumaa, eikä ihan niin paljon turisteja, itse lähden sunnuntaina belekkiin ensimmäisen kerran, olen käynyt myös kemerissä ja alanyassa useita kertoja, eli sopii oikein hyvin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2013 - 05:00

Kymmenisen vuotta sitten olin Marmariksessa, sen kokemuksen mukaan sopii hyvin myös vanhuksille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2013 - 11:41

Naapurin hieman vanhempi pariskunta on käynyt siellä useasti ja tykännyt ... Ja jos kestää Mallorcan vauhdissa, niin sittenhän melkein missä vaan : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2013 - 18:21

Nykyäänkin saa valita hotellit eri matkatoimistojen kautta iän mukaan...

Lisätty: 10.05.2013 - 22:01

Rodokselle mennään ensikesänä ja retki tehdään MARMARIKSEEN enkä pidä itseäni sinne liian vanhaksi joskus mennään sinne isännän kanssa kahden mutta nyt on mukana 3v lapsenlapsi joten hänen ehdoilla mennään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2013 - 21:05

Miksei, jos kuumuus ei ole esteenä, itse en voisi mennä jos olisi kuumaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2013 - 10:31

Kaikkiin paikkoihin voi mennä niin nuoret kuin vanhatkin. Sehän on ihan itsestä kiinni miten jaksaa ja haluaako ottaa kaiken ilon irti minkä paikasta saa.