Teetkö kaiken mihin pystyt + hieman yli?

Vai osaatko lopettaa hyvissä ajoin.

Avainsanat: kaiken tekeminen pystyminen hieman yli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.05.2013 - 10:19

Teen vain tarpeellisen, en yhtään enempää. Väsynyt kroppa ei anna liikoja tehdä.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Kroppa on tärkeä ja sitä pitää kuunnella - kunhan vain itsekin oppisin sen taidon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2013 - 05:37

Minä olen ylisuorittaja, ja millimetrin tarkka nipottaja, itseltäni vaadin liikaa ja läheisiltäni myös josta tulee joskus napinaa ja kapinaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2013 - 09:29

Teen kaiken mielestäni tarpeellisen ja jos jää aikaa, voimia ja mielenkiintoa, teen vähemmän välttämättömiä, mutta mieluisia asioita. Jos olisi oma tai toisen henki kyseessä, tekisin luultavasti kaiken, mihin juuri sillä hetkellä pystyisin. Sanotaan, että hätätilanteessa kehon adrenaliini antaa voimia tehdä asioita, joihin ei normaalisti pystyisi, vaikkapa nostamaan painavan kuorman loukkaantuneen ihmisen päältä. Ehkäpä se olisi sitä hieman yli tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2013 - 17:39

Ikä on opettanut olemaan jo armollinen itselleen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2013 - 21:21

Olen ollut reilut 2 vuorokautta hereillä.Anoppini koiran ja oman koirani emon vierellä.Tuloksena 7 kaunista pentua.Olisivat kuolleet joka ikinen, myös emo, jossen istunut vieressä ja auttanut pahimman yli.
Tälläkertaa voin puhtaalla sydämellä sanoa, että tein kaiken hieman yli omien rajojeni . Eli tänään olen ylisuoriutunut ja onnistunut kympin arvoisesti :) Ja olen NIIN onnellinen !

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 10.05.2013 - 00:07

nykyään teen sen mikä on pakko tehdä, sen jälkeen jotain mukavaa aina kun on voimia, jos ei ole, en tee ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2013 - 10:31

ONNEKSI OLKOON Girasol teille ja koko pesueelle! Itse sairastuin ylisuorittamisesta masennukseen. Nykyään otan rauhallisesti. Mutta tarpeentullen. Peesaan Leo-setää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2013 - 18:13

Joskus tulee tehtyä jopa pistää itsensä ääriään myöten likoon, mutta osaan kyllä joskus olla toistapäinkin, millä mielialslla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2013 - 21:07

Olen vähän sellainen yli-ihminen teoissani, muuta kyllä sairaudet vanhat oksat ja tehokkaat karsii puusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2013 - 23:40

Onhan tuokin tullut koettua, mutta onnekseni olen päässyt "paheesta" kohtalaisen hyvin eroon. Nautin joutilaisuudesta, teen vain tähdelliset asiat. Yritän elää meneillään olevassa hetkessä.