Jos olisit auto, niin millainen?Miksi?

Minä varmaankin nopea ja komea Mustangi....Ja sitten oikeasti kuitenkin joku tilaihme Toyota...Hih...

Avainsanat: mikä auto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.05.2013 - 14:48

Aamulla huonosti käynnistyvä, ellei joku kaada kahvia kaasariin.

Kysyjän kommentti

Hah hah ! Kiitos :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 07.05.2013 - 21:34

Olisin se mikä minulla onkin. Luotetta, uskollinen ja turvallinen M-B. Siksi, että sillä on samat ominaisuudet kuin itsessänikin. Lisäksi olemme kumpikin pieniruokaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2013 - 22:52

Olisin autona varmatoiminen tilaihme jossa sekä ihmiset, että tavarat kulkeutuisivat paikasta toiseen turvallisesti huonoimmillakin teillä. Sellainen auto minä olisin, enkä maksaisi, tai kuluttaisi paljoa, vaan olisin köyhempienkin ostettavisssa. Näin siksi, että juuri sellaista autoahan jokainen loppuenlopuksi tarvitsee, eikä mitään pientä kauppakassia, virtaviivaista vauhtihirmua, tai ylisuurta menovesisyöppöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2013 - 05:30

Pieni ja ärhäkkä, nopeasti kiihtyvä....

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.05.2013 - 07:33

edullinen ja luotettava, kuluttaa vähän ja on hyvä jälleenmyyntiarvo, tätä kyseistä autoa ei ole vielä pystytty suunnittelemaan, mutta sitä odotellessa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.05.2013 - 07:48

Kukallinen kuplavolkkari. Työkaverilla oli sellainen ja ihastuin autoon ihan silmittömästi. Oli hienosti tuunattu jo siihen maailman aikaan, ja varsinkin ne kukat. Oli melkein kuin liikkuva Marimekon mainos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2013 - 11:33

haluun olla vanha kuplawolkkari

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2013 - 21:12

Minä toivon autooni muutakin moottria kuin ruista, se on muutoin hyvä auto minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2013 - 23:44

Punainen Ferrari, olisi menoa eikä meininkiä.