Onkos vappu tehnyt tehtävänsä kun on niin hiljaista?

Lisätty: 01.05.2013 - 21:43

No mutta Ida, tiedäthän sinä varmaan mitä vappu saattaa aiheuttaa joillekin ihmisille. Hih.

Avainsanat: hiljaista vappu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.05.2013 - 21:32

Töitä täällä on tehty :) Muutamat skumppalasilliset ei vielä hallaa tee...Ja nyt muutamaksi päiväksi mökkeilemään.Ihanaa, kun sinne pääsee jo autolla pihaan asti ! Puuhommia meinattiin porukalla tehdä....

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta. Ymmärsit kysymykseni oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 01.05.2013 - 21:32

Minkä tehtävän? Ihan normi päivä oli eilen ja tänään. Pihahommissa tullut rehkittyä niin, että tuntuu että on ihan puhki olo. Mutta kädenjälki antaa kiitoksen ja sen voimalla jaksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2013 - 22:08

vapusta on selvitty ja nyt odotellaan Helatorstaita seuraavana, toivottavasti silloin ei yhtä jäätävän kylmää ja sateista ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2013 - 12:37

Minkä tehtävän kysyn minäkin vaan? Flussantekotehtävänkö ? Minun oli tarkoitus vietää vappua ihan rauhassa perheen kesken ja ladata akkuja viikon ainoana vapaapäivänä, mutta toisin kävi. Kevätflussa tuli ja iski hampaansa vastustuskyvyttömään kropaani kiinni sillä seurauksella, että oli käytävä tapaamassa kilttiä lääkärisetää lääkärikeskuksessa.Tämä lääkärisetä määräsi sairaslomalle ensi maanantaihin asti ja kirjoitti tropin jos toisenkin kipuja lievittämään. Siinä syy omaan hiljaiselooni.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.05.2013 - 04:02

yövuoroviikko, ei ole kerennyt koneella istuskella ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2013 - 22:31

Vähän vetää hiljaiseksi,kun sattuu ikäviä asioita...herkässä kyyneleet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2013 - 18:41

Vappu tuli vietettyä matkalla Köngäälle ja siellä oloa rauhallisissa oloissa...