Iloista Vappua kaikille napsulaisille!

Varo ettet kietoudu liiallisesti serpentiiniin, juovu käyneestä simasta etkä anna pallojen pompotella!

Avainsanat: vappu serpenttiini sima pallo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.04.2013 - 23:13

Samaa hauskaa sinulle. Ei satu olemaan serpentiinejä mihin kietoutua, ei ole käynyttä simaa joten ei pelkoa juopumisesta, ja pallotkaan ei pomputtele minua, vaan minä palloja jos niitä kohdalle sattuisi. Kaikki siis aivan mainiosti kohdillaan kuten arkena kuuluukin olla.

Kysyjän kommentti

Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2013 - 22:27

Kiitos samoin iloista vappua..Tänään tuli aloitettua vapunvietto lapsenlapsen luona,kun oli nimipäivät..
Isoa pallomahaa vielä kantaa..tässä saa jännittää koska poksahtaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2013 - 22:42

Kiitos sitä samaa sinulle ja kaikille napsuttelijoille. Tuttavien luona kuohujuomilla tuli käytyä, pässin lakittajaiset jäi väliin, kun vettä tuli taivaan täydeltä ja kylmä tuuli puhalsi Saimaalta. Toppatakit päällä istuttiin kuoharilasillisen verran terassilla ja sitten piti vetäytyä sisätilojen lämpimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.05.2013 - 01:18

hauskaa vappua kaikille, yövuoroviikko on menossa ja tämä on välipäivä, että silleen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2013 - 11:20

Wappuja Wappuja! Ja ilma on kuin morsian :) Ylös ulos ja kävelylle!