Mikä on teillä Wapun menu?

Meillä grillataan possun ribsejä sekä kanaa.Keralle uunissa lohkoperunoita seesaminsiemenillä ja iso kippo salaattia.Jälkkäriksi tietysti kuohuvaa ja munkkeja :)

Avainsanat: wappu menu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 01.05.2013 - 01:35

ostin ison lankkupihvin (vajaa kilo) , perunoita, vihanneksia ja jälkiruuaksi simaa ja munkkeja, nam nam ;)

Kysyjän kommentti

Sinun herkut kuulosti hyviltä :) Toivottavasti myös maistui... Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2013 - 16:06

Aitoja nakkeja- niiitä vaan meillä syödään peruna- ja vihersalaatin kera Wappuruuaksi. Muuta ei oikein jaksa laittaa , ei edes Wappunpäivänä, se kun on ainut lomapäivä lähiaikoina sekä minulla, että ukolla ja pojankin koulu jatkuu heti torstaina. Kuohuvaa tietenkin juodaan ja munkkeja sekä tippaleipiä syödään jälkkärinä sillä nehän ne kuuluu ehdottomasti Wappuruokailuun. Jos olisi tuota vapaata enempi ja säät sen sallisivat grillailisimme tietenkin hyvää lihaa ja perunamyyttejä ulkona, mutta nyt ei ikävä kyllä tapahdu niin. Ovat mokomat luvanneet sadesäätäkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2013 - 17:39

Kotona jos olisin huomenna olisi nakkeja ja perunasalaattia ( miehelleni),
simaa tuli onneksi hälle tehtyä mutta nyt jää ilman munkkeja, kun tuonne Lappiin tyttäreni luo huomenna kiiruhdan, ja se että mikä siellä on vappumenuu on arvoitus, toivottavasti tyttäreni tajuaa etten syö nyt kaikkea...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2013 - 19:51

Vappumenu koostuu siitä mitä kaapista löytyy. Mitään en vartavasten lähde ostamaan, koska en vietä vappua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2013 - 20:01

Aitoja nakkeja ja perunasalaattia, jälkkäriksi kahvia ja jäätelöä. Simaakin on varattuna, munkit ja tippaleivät on tältä Vapulta jätetty pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.04.2013 - 21:41

Ihan normi ruoka, ei sitä toisiaan kyräileville kannata mitään kurmeeta laittaa - hukkaan menisi.