Mulla tulee lähtö lappiin Köngäs nimiseen paikkaan tiistaina..

Tyttäreni perhe siellä asustaa ja tuli ongelmia toisen lapsen kanssa heille tulee lähiaikoina perheenlisäystä.
Ja kävi niin että toinen minkä piti hoitaa poikaa kun menevät lasta tekemään menevätkin viikoksi etelään nyt tiistaina ja toinen joka oli varalla saikin 2 viikon työkeikan muualle.
Joten niin tämä mummi menee apuun ( mut ikävä tuota perhettä kyllä onkin), ja mies ei voi pitää viikkoa rokulia.. jotta pääsisi mukaan..
tulen vasta 8 päivä takaisin.. kun taas nuo etelän tulijat kotiutuvat ja jatkavat samaa vahtimista...
Innolla tässä mennään..ja jos hyvin käy jotta vauva syntyy minun ollessani näenkin tämän uuden tulokkaan...

Lisätty: 28.04.2013 - 10:52

Pitääpi tuo silta katsastaa..

Lisätty: 28.04.2013 - 17:44

Tulee tuota Köngäs Kittilän säätä seurattua..

www.foreca.fi/Finland/Kittil...gas/tenday

Lisätty: 10.05.2013 - 18:25

No tulihan tuo lapsi minun aikanani 3.5-13 poika tuli ja perhe voi hyvin... et on ihana...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 28.04.2013 - 22:12

Onnellista matkaa vain - onhan se palkitsevaakin: uusi perheenjäsen hyvässä lykyssä putkahtaa maailmaa ihmettelemään siellä ollessasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2013 - 12:39

Mummit ovat kullanarvoisia, pelastavat monesta pälkähästä, hvyiä lapsenlikottelupäiviä sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2013 - 22:14

Käy katsastamassa Könghän silta olemme sen 1979 rakentaneet. Onko vielä pystyssä?
www.panoramio.com/photo_expl...=date_desc

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2013 - 22:49

En tideä missä Köngäs sijaitsee. Kiutakönkäällä olen käynyt ja se oli hieno paikka. Kaikkea hyvää sinulle siellä lapsenlikkana oloon. Mummo on best.