No selvisin tuosta diapeteksestä laihduttamalla!

Tänään olin lääkärissä, ja 10kg pudonnut painosta pois..
Ruokailutottumuksen muutoksella ja liikunnalla, kerroin lääkärille että olen jättänyt itseltäni pois, perunan, makaroonin ja riisi ja sen tilalla on kasviksia lihana toimii kana tai kala..
Leipää syön 3 palaa päivässä,siinä juustosiivu tai kalkkunasiivu..
3 mukillista vihreää teetä ilman makeutusta tulee juotua.. + vielä illalla joku hedelmä.. ja jos makeista tekee mieli syön kuivattuja karpaloita...
Mutta en täysin selvinnyt ole olen kumminkin siinä ja siinä riskillä, mutta jos jatkan samoin niin laskee edelleen joten silloin pääsen riskistäkin pois.
Syksyllä uusi sokeritesti... jollei muutosta tulee suuntaan taas toiseen, tässä helppottuneena nyt kirjoittelen...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2013 - 18:31

Paljon ONNEA vaan,paljon ONNEEA vaan,paljon ONNEEEEAAAA Toffe! PALJON ONNEEEEA vaan :)

Tässä sinulle onnittelulaulu uuden elämän johdosta! Suorastaan huima tulos ja noin vähässä ajassa, kun kaiken olet tehnyt! Olen niin onnellinen puolestasi.Hieno juttu :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 23.04.2013 - 19:08

hieno homma, toivottavasti muutos parempaan on pysyvää sorttia, antaa uskoa meille muillekin, tuolla diapeteksellä kun pelotellaan aika paljon nykyisin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2013 - 19:10

Hieno homma Toffe ja onnea!Jatka tällä valitsemallasi uralla,pötkit vielä pitkälle,kun tässä vaiheessa riittää elämänmuutos,Diabetes-2:n kanssa!!Ehkäisee moniatulevia lisäsairauksia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2013 - 19:36

Hienosti toimittu, kunpa sinunlaisia olisi useampia.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2013 - 19:38

Hieno saavutus. Onnea ja jatka samaan tahtiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2013 - 20:54

Onnea hyvin olet pitänyt ruokavalion kurissa..jatka vaan samaan malliin..kun terveys on kysymyksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2013 - 08:29

Onnea sinulle oikein paljon saavutuksesi johdosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2013 - 09:27

Itsellänikin iso riski ko. sairaudelle isän perintönä. Olo ei ole hyvä, mutta painoakaan ei ole liikaa, ehkä muutama kilo. Ruokailutottumuksia pitäisi muuttaa, mutta se ei ole helppoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.04.2013 - 21:35

Onnea, onnea todella paljon. Jatka ja pysy tuolla linjalla, anna diabetekselle huutia!