Paras konsti saada ikkunaslasit puhtaiksi?

Vihaan ikkunoiden pesua...murr....

Avainsanat: ikkuna pesu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2013 - 18:04

Lämmin vesi + tilkka etikkaa , pehmeä sieni ja lasta ja loppu kuivaus rypistetyllä sanomalehdellä..
Ei tule raitoja monet kymmenet vuodet siten pessyt..

Kysyjän kommentti

Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 23.04.2013 - 19:11

paras on tietysti ikkunanpesijä jolla pääsyvaatimuksena hommaan on miellyttävä ulkonäkö ;) toiseksi paras on tietysti vesi ja saippua, muutamasta rannusta viis, meillä ainakin on pikkuisia kädenjälkiä saman tien ikkunoissa, pestään kunnolla sitten 10 vuoden päästä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2013 - 19:15

Vatiin kuumaa vettä ja pisara Fairya tai vastaavaa. Pisara tosiaan riittää eikä erillistä huuhteluvettä silloin tarvita.
Pesu rievulla ja kuivaus lastalla, tarvittaessa (eli melkein aina) kahdesti.
Reunojen kuivaus vielä talouspaperilla.
Kohtuullisen työlästä, ainakin kolmikerroslasien kanssa, mutta ei kai siihen kovin paljon helpompaakaan toimivaa tapaa taida olla. Usein toki riittää uloimman ja sisimmän pinnan pesu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2013 - 19:34

Kaupasta ostettua ikkunanpesuainetta suihkautan lasiin, pyyhin rievulla ja lastalla kuivaan. Ei ole jäänyt raitoja. Helppoa kuin heinän teko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2013 - 19:35

Auton lasinpesuneste ja hyvät välineet ja jostain vielä pitäisi inspiraatio taikoa, sen jälkeen kaikki meneekin hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2013 - 21:02

Lämmintä vettä missä tippa fairia..pesen lasin pinnan mikrokuitu liinalla ja lastalla kuivaan..lastan vedän aina kuivaksi..että ei tipu vettä..ja renat pyyhin pesun jäkeen kuivalla mikokuituliinalla.
Jos on korkeat ikkunat on sinin varret tarpeena..silloin sinin pesin ja lastotus täälle...myös parvekelaseissa on hyvät nämä varret..niin ei tarvi kiipeillä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2013 - 09:32

no tota noin pesemällä tai pesettämällä ikkunat puhdistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2013 - 11:52

Antaa isännän ne pestä! 8 vuotta on mukisematta ja oma-aloitteisesti homman hoitanut. Vettä, fairia, pehmeä sieni, kunnon lasta, räsyjä pyyhintään ja sanomalehtiä. Ja akka alta pois! Itse olen aivan tumpelo ikkunan pesijä ja meillä on vielä niin hankalat 3-kerrosikkunoiden lukot, että en saa niitä auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.04.2013 - 21:34

Valmista lasinpesunestettä suihkutan, pyyhin ja kuivaan sanomalehdellä. Tulee kirkasta eikä jää raitoja.