Jos Suomessa et voisi asua, minne muuttaisit ja miksi?

Avainsanat: minne muuttaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 28.04.2013 - 21:31

Johonkin missä on aina kesä ja lämmintä sekä edullista.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2013 - 16:49

Mikään ei estä Suomessa asumista,mutta silti haluaisin muuttaa muualle esim.Keski-Eurooppaan mannerilmaston vuoksi tai olen ollut kiinnsotunut siitä Marokosta,lämmintä ja ranskalaista kulttuuria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2013 - 18:02

Oishan tuo ihana asua jossain lämpimässä, mut tulis taatusti koti ikävä...
Joten Suomen Turussa asun koko ikäni... mihis mä synnyinkaupungista lähtisin ja viel kun oon Heidekenilläkin syntynyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2013 - 18:31

Ilantiin muutaisin sillä olen aina ihaillut Irlantia, sen luontoa ja ihmisiä. Toinen maa jossa voisin asua olis Ruotsi, se kun on kaikessa tarpeeksi lähellä Suomen elinoloja ja kielikin olisi varmasti minunkin opittavissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2013 - 19:18

Vanhana Alppifanina muuttaisin Alpeille, Itävaltaan tai Sveitsiin, jos pystyisin itseni siellä elättämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2013 - 19:29

Etelän lämpöön johonkin Välimeren maahan. Ja siksi että Suomessa talvella palelee. Vaikka eihän se nykyisin ole varmaa niidenkään maiden lämpöisyys. Välillä kun sielläkin sataa lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2013 - 19:30

Kreikan saaristoon, todennäköisesti, jo maata pitäisi vaihtaa. Ilmasto yhtenä syynä, tuore feta-juusto maistuu myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2013 - 09:30

No kovin helposti en Suomesta lähde. Saksaan käy tie, jos täältä johonkin lähden :)