Pahasti ristiriitaista?Kun menet naimisiin, sinun odotetaan vain lisääntyvän.Mutta sitä ennen et saa edes koskettaa ketään!

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...3_ul.shtml
Luulisi olevan todella hankalaa ja estoista elämää.Ei kateeksi käy.

Avainsanat: ääriuskonto seksivalistus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 28.04.2013 - 21:29

Noinhan sen pitäisi mennä jos kristillisesti elettäisiin.

Kysyjän kommentti

Taas jotenkin tuntuu, että mitä uskonnollisempaa, sitä hankalampaa ja oudompaa kaikki on.Kaikki luonnollisuus kielletään.Pitää elää jonkun säännön mukaan, jonka joku ukko joskus on tuhansia vuosia sitten keksinyt.Että oma identiteetti kielletään ja omilla aivoilla ei sitten saa ollenkaan ajatella...Huh...Ja anteeksi tästä kaikki uskovaiset ihmiset.En tarkoita pahaa,ihmettelen vaan ja kyseenalaistan.Ja mietin ,kuinka tämänkään ääriuskonnon säännöt voisi MITENKÄÄN sopeuttaa nykypäivään.Hankalaa, hankalaa....\r\nKiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2013 - 18:05

Näinhän tää menee monissa uskoissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2013 - 18:47

Pahasti ristiriitaista, totta otsiaankin. On siinä Haredijuutalaisilla kestämistä kun heti avioitumisen jälkeen pitäisi osata kaikki "sänkykamaritemput" ja saada lapsia aikaan mitä pikimmin ja vieläpä mahdollisimman paljon vaikkei sitä ennen ole saanut edes kätellä toisen sukupuolen edustajaa jollei tämä ole lähiomainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2013 - 19:28

Hankalanpuoleistahan tuo tuntuu olevan.