Oletteko kuulolla? Ja jos olette, mikä on meininki?

Katsoin matkakisaa ja olin innolla mukana. Oletteko seuranneet Amazing Racea?

Avainsanat: amazing race matkakisa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 20.04.2013 - 22:48

enpä ole moista katsonut, mutta itse haluaisin reissuun, nazarilta pitäisi löytää matka parin viikon päähän ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.04.2013 - 23:18

Katselin niin innolla Maailman kovimman rekkakuskin tittelin finaalia, että meinasi ihan pelottaa siellä vuoristoteillä.
Suosikkini voitti. AR - yksi lemppareistani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2013 - 09:12

Parhaita ohjelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2013 - 09:17

Enpä ole katsonut, minulla monta muuta ohjelmaa joita seuraan ja se tulee aina jonkun oman ohjelmani kanssa yhtäaikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2013 - 17:27

En ole tainnut seurata.Kuulemma kuitenkin hyvä ohjelma matkailijan näkökulmasta :) Mitä lähempänä kesää ollaan, sitä vähemmälle televisio jää.Aina sama juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2013 - 19:51

eipä mummukaan ole seurannut ko. sarjaa. Minulla on niin trhasen vähän noita ohjelmia joita katson.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2013 - 21:15

En enää ole seurannut tuota sarjaa, alkuvuosina taisin muutaman jakson verran katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2013 - 16:55

Satunnaisesti olen katsonut,aika kivaa kuvakulmaa eri paikoista matkailijan vinkkelistä.