Olen tällainen yöllä kukkuja viikonloppuisin,kun otan omaa aikaa rentoutua..moni varmaan ihmettelee miksi aina kukun perjantaisin?

Olen pyhittänyt tämän perjantai illan itselleni..kun olen viikon murheet saanut taas hoidettua..
Tästä olen jo aikaisemminkin maininnut..

Avainsanat: yö kukkuja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2013 - 19:21

Sehän on kiva tapa, silloin on ainakin ohjelma tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 20.04.2013 - 01:03

tuskin ihmettelee, viikonloppuna on useimmilla enemmän aikaa ja mahdollisuuksia vähän kukkua, minä teen samoin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2013 - 08:07

Minä olen vain iloinen, kun joku kyselee ja juttelee! Välillä tuntuu, että heittelen kysymyksiä ihan itsekseni ja tyhjille seinille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2013 - 12:32

Joskus minäkin kukun pikkutunneille. Eilen olin niin väsynyt, etten jaksanut Napsutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2013 - 15:14

Ei kukaan ihmettele,itsekukin on varmaan toisinaan yökyöpelinä varsinkin viikonloppuisin.Mulla on perjantai-ohjelmassa Musiikkitalon konsertti.Eilen oli niin loistava ja jäin myöhäisillan tuokioon(28min)jossa viulu,sello ja pianoesityksiä,joten aika puhki olin kun kotiin tulin kaikista elämyksistä :-/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2013 - 17:14

Kyllähän tulee useinkin kukuttua yömyöhään olen huomannut etten tarvitse enää montaakaan tuntia yöuniin nukun noin 5-6 tuntia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2013 - 23:10

Hyvä asia, että voit, ja on mahdollisuus, ottaa omaa aikaa. Minä olen toinen yökukkuja, touhuan mitä mieleen johtuu kunnes väsy iskee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2013 - 21:04

On hyvä ottaa välillä omaa aikaa, yökukkuja olen itsekin ajoittain.