Oletko koskaan käynyt(opiskelijan luona,kampaaja tai..hieroja opiskelijoilla),kun niitä saa halvemmalla?

Avainsanat: opiskelijan luona

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2013 - 09:40

20 vuotta sitten laitatin tekokynnet, siksi niitä silloin sanottiin, kosmetologiopiskelijalla. Olen muutenkin käynyt kampaajaopiskelijalla, ihon puhdistuksessa opiskelijalla.. Täällä Helsingissä näitä löytyy. Ja opettaja on aina siinä vierellä. Ilolla olen antanut heidän opetella meikän kustannuksella, ja tarkkaa ja hyvää työtä tekevät. Samoin, kun sairaalassa, olen antanut kandien tulla minua haastattelemaan, josko heille olisi hyötyä minun sairaudestani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.04.2013 - 00:16

En ole - olisihan se iso säästö mennä ei-ammattilaisen käsittelyyn. Muistuikin juuri mieleeni, kampaamo-oppilas auttoi hieman hiusteni laitossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 20.04.2013 - 01:09

parturiopiskelija on joskus leikannut tukkani, ihan hyvin homma hoitui, mutta oli aika pikkutarkka ja se sitten kesti tovin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2013 - 08:11

Parturikampaaja opiskelija on laittanut hiuksiini joskus pidennykset.Mutta siitä on jo muutama vuosi aikaa...Hyvin teki työsnä kyllä!Ja oli yli puolet halvempi, kuin kampaajalla laitettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2013 - 09:55

Kampaajalla kävin ja kun valmistui käyn hänen luonaan edellen 15 vuotta jo tätä tahtia menty...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2013 - 12:49

Joskus vuosikymmeniä sitten Hesassa asuessani kävin kosmetologikoulussa kasvohoidossa. Oli edullinen ja hyvin hoidettu käsittely.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2013 - 19:23

Kyllä oikein kyttään koska kampaajallani on opiskelija, sillä hyvin homma hoituu niiltakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2013 - 19:57

Kosmetologiopiskelijoilla olen käynyt hoidattamssa kasvojaja jalkaterapiaopiskelijoiden luona jalkahoidossa, molemmissa paikoissa hyvä hoidon olen saanut ja opettaja on aina ollut opiskelijoiden tukena.