Hoidatko kuntoa terveyttä,että käyt hierojalla?

Avainsanat: hieroja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 20.04.2013 - 01:11

sain joulupukilta sarjakortin hierontaan, kävin ne aika lyhyellä aikavälillä putkeen, nyt täytynee toivoa taas pukilta uutta korttia ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.04.2013 - 00:14

Vain kerran vuoteen - Thaimaassa. Hinnat huokeammat ja laatu tehokasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2013 - 02:31

Kävinpä Suomen Urheiluhierojilla (opiskelijoita) puoli tuntia, kun ilmasiks sain.Otin selkä-niska-hartia-hieronnan. Sen jälkeen kävelinkin kotiin puoli metriä ilmassa vesipullon kanssa. IHANA OLO! Ei sais jäädä vaan kertakokemukseksi.. Ja hei! Kaksi kärpästä yhdellä hieronnalla, sokeat ovat tässä lajissa varsin käteviä, heillä on silmät sormenpäissä ja varmasti näkevät sinun jumittuneet paikkasi. Ja maksat taatusti oikeaan paikkaan! Thai-hieronta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2013 - 08:12

Käyn säännöllisesti hierojalla.Pakon sanelema juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2013 - 09:54

Harvemmin tulee käytyä, sanoin joskus hierojalle että lopeta tai otan senkan nenästäsi, sattui niin paljon oli pikkuisen nuo paikat tukossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2013 - 12:51

Työelämässä kun vielä olin, kävin muutaman kerran hieronnassa. Hartiat kun olivat ihan jumissa. Toimistotyö kun ei ollut sitä parasta hartioiden hoitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2013 - 14:19

Käyn hierojalla säännöllisesti. Työnantaja maksaa osan hierojan hinnasta, kuuluu siis meillä työhyvinvoinnin ylläpitoon. Kävin kyllä hierojalla jo silloin kun työnantaja ei vielä osallistunut kustannuksiin. Kerran hartiat menivät niin jumiin ettei päätä pystynyt kääntämään, hoito kesti pitkään, siitä viisastuneena aloin hoitaa itseäni säännöllisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2013 - 19:27

No en käy hierojalla, minulla on sellainen TS-laite, joka laittaa lihaksiani kuntoon pienen sähköimpulssien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2013 - 19:55

Ulkomaanreissuilla tulee käytyä, kotimaassa olen vain muutaman kerran hierojalla käynyt.