Kerrostalossa asujat.Onko kyttäystä?Entä yhtiökokouksessa osakkeenomistajia?Toimiiko yhteistyö ja tuttavallisuus ym.?

Kokemuksia kiitos

Avainsanat: tunnetaanko toisemme avoimesti vai katsotaanko seinille?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2008 - 10:44

Nykyään asustelen omalla tontilla, mutta noin 40 ekaa vuotta meni kerrostaloja asuttaen. Kokemuksia kerkesi karttumaan monenkin laisia, ihmisiä kun on joka lähtöön. Hallituksen puheenjohtajana (yhdessä vaiheessa) kyllä tuppasi vähän rassaamaan kun ne sitkeimmät valittajat eivät koskaan tulleet yhtiökokouksiin. 'Kyttäilijöitä' ja oman etunsa puolustajia taitaa löytyä joka kylään ja useimissa taloissakin on sellainen ihan iki oma 'kotikyttääjä'. Harrastuksensa kullakin.

Parissakin taloyhtiössä syntyi ihan oikeita ystävyyssuhteitakin, sellaisia jotka ovat kestäneet kaikki myöhemmät muutotkin, eli sellaista elämää kerrostaloissa .....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2008 - 03:28

no vähän vähiin on jääny naapureiden kanssa yhteystyö :D Kyttäyksestä en osaa sanoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2008 - 10:37

asumme itse omakotitalossa meillä ei ole ongelmia. Tyttärelläni kylläkin, kerrankin hän asui täällä meillä 3 viikkoa ja sai 2 lappua yöaikaisesta metelistä sinä aikana. illalla töistä tultuaan parkkipaikka oli niin täysi joku oli ajanut hänenkin paikalleen merkityt paikat, tyttäreni ajoi paikkaan jossa se auto ei ollut kenenkään tiellä, aamulla aikaisin töihin lähdettyään lappu oli ikkunassa vanhalta osakkeen omistajalta.tyttäreni vastasi omistavansa myös osakkeensa mutta ei piha-aluetta lappu oli 2 päivää ilmoitustaululla, hänellä oli nimi siinä.Hän ei ole sen jälkeen tervehtinyt muita kuin talkkaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2008 - 13:54

Kysyin kerran eräältä osakkaalta, miksei hän käy enää yhtiökokouksissa. Hän vastasi, jotta kun ainoa asia, mikä siellä oli puheenaiheena, oli autojen väärä sijainti pihamaalla. Ymmärrettävästi taloyhtiö koostui vanhemmista ihmisistä.