Ihmiset juhlivat nykyisin kaikkea mahdollista...Oletko ollut koskaan erojuhlissa?

Työkaverini sai virallisen eron miehestään ja juhlii sitä ystäviensä kanssa :)

Avainsanat: erojuhlat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2013 - 20:40

En ole varsin ollut mukana kuin hengessä,yks tyttöystävä eropaperien jälkeen meni alkoon,osti jtkin,meni kotiin ja kaivoi iskelmälauluvihkon vuosien takaa esiin ja otti juomaa ja lauloi.IDEAA!!

Kysyjän kommentti

Aivan :) Myös itse juhlin, kun pääsin lapseni isästä viralliseen eroon;silloin vasta uusi ja helpompi elämä alkoi.Ja kymmenisen vuotta sitä iloa on jatkunut !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2013 - 18:45

Eipä ole osunut kohdalleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2013 - 19:22

Enpä ole moisista kutsuista/juhlista kuullutkaan..
kaikkia kissanristiäisiä sitä siis nykyään on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.04.2013 - 21:13

On kai helpompaa juhlia, kun on olevinaan pätevä syy ja juhlalle nimi.
En ole erojuhlissa ollut, enkä monissa muissakaan "ns. juhlissa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.04.2013 - 21:25

Välillä noinkin päin - yleensä siinä tulee suru puseroon. Itse on ole itse juhlinut enkä osallistunut kavereidenkaan eroihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.04.2013 - 08:30

en ole erojuhlissa ollut, mutta olen ollut juhlissa joissa on tullut ero ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2013 - 17:14

Mitä tuommoisissa juhlissa pitäisi pariskunnalle sanoa? "Ihan kiva juhla", kun ottaa huomioon, että eroatte, eikä kummallekaan osapuolelle voi puhua totta suhteen menosta karille, koska sitten setvitään, että kuka on kenenkin puolella. EROjuhlat? Pitääkö sitäkin juhlia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2013 - 19:38

Hienoa! Kaikkihan meistä ei pystyisi tuohonkaan. Onnea!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2013 - 23:53

En ole koskaan ollut..enkä kuulutkaan tällaisita juhlista..ero on aina koskettava juttu puolisoille..
Aikanaan tyttäreni joutui eroamaan..ei kyllä tullut mieleen juhlat..vaan oli todella surullista kun jäi 2;den pienen lapsen kanssa..yksinhuoltajaksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2013 - 19:39

Kas, empä ole hoksannut olla.