Vaihdatko talvirenkaat kesäisiin aivan itse?

Minun urakkani on tänään....

Avainsanat: talvirenkaat kesärenkaat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2013 - 22:38

Tänään juuri vaihdoin ja aiemmasta kokemuksesta tiedän, että huomenna on taas alaselkä kipeä. Eipä se vaihdattaminenkaan maltaita maksaisi, mutta se renkaiden rahtaaminen rengasliikkeeseen ja takaisin on mielestäni melkein yhtä iso työ, kuin itse vaihtaminen.
Vaivattomin vaihtoehto olisi renkaiden säilyttäminen ´´rengashotellissa´´, mutta sepä onkin jo aika paljon kalliimpaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2013 - 11:18

Vaihdatan huoltamolla ja sujuvasti katselen tapahtumaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.04.2013 - 19:29

yleensä vaihdan, nyt voi olla että kun vaihdatan jarrupalat, vaihtuu samalla renkaatkin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2013 - 20:10

En vaihda, isäntä vaihtaa samalla kuin omaansa. Tulevana viikonloppuna se varmaan tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2013 - 20:16

Meillä on tyttären poika hoitanut renkaiden vaihdot..jo useamman kerran..onhan siintä sitten hänellä vähän maksettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2013 - 20:25

En vaihda, renkaat ovat rengashotellissa, ja pojat vaihtavat renkaat näppärästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2013 - 13:35

Ei autoa joten ei renkaiden vaihtoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2013 - 19:29

Toki, mutta vasta parin viikon kuluttua. Tänne on luvattu yöpakkasia ja en ole innostunut kolaroimaan, vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2013 - 19:43

Rollarissa on ikikumit.