Vitkutteletko isojen laskujen maksamisessa viimeiseen saakka?Vaikka siitä ei ole mitään hyötyä,mutta silti...

Avainsanat: säästää isot laskut maksaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2013 - 17:33

Hei! Maksut on maksettava just sillon, kun aika on! Sen jälkeen katotaan, mitä käteen jää, mut on hyvä tietää, että kaikki pakolliset laskut on maksettu pois!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2013 - 13:00

Ei niitä voi välttää joten maksetaan ajallaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2013 - 15:20

Yritän muistaa merkata eräpäivän nettipankissa kädessäni niihin. Ihan piruuttani???!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2013 - 16:16

Maksan laskun yleensä eräpäivänä.Ja tähän asti olen kaikki muistanut ajallaan maksaa :)
Juuri äsken maksoin muutes Menorcan matkan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2013 - 18:10

Eräpäivänä maksan pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.04.2013 - 22:54

maksan kaikki laskut eräpäivänä, naputtelen ne heti kun tulevat, pankkiin odottelemaan eräpäivää, sieltä sitten menevät, pari kertaa on unohtunut naputtelu ja on sitten pitänyt naputella maksumuistutusta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2013 - 08:09

Elääkkeestäni maksan laskut.Jotkut jopa ennene eräpäivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2013 - 09:03

Yritän yleensä maksaa laskut kuin laskut mieluimmin vähän etuajassa kuin viimetinkaan,sillä se ettei laskuja ole odotamassa eräpäivämaksamista rauhoitaa kummasti mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2013 - 20:05

en vitkuttele maksan heti kun kynsiini saan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2013 - 21:59

Olkoon sitten iso tai pieni lasku..niin välittömästi laskun tultua laitan netin kautta maksuun eräpäivänä..
Joskus kyllä huomaa,että menikin heti maksuun,kun unohtuu laittamatta eräpäivä..
Nyt kyllä olen huolellinen,kun lipsahti maksuun kiinteistövero..mikä olisi pitänyt maksaa Marraskuussa..tuli kyllä todella eteajassa maksettua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2013 - 20:07

Maksan eräpäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2013 - 21:26

Eräpäivänä maksan niin suuret kuin pienemmätkin laskut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2013 - 19:22

Maksan laskut eräpäivänä. Elämässä on joskus ollut tilanteita, että on pitänyt viirata himppasen, mutta maksetaan ja sitten lasketaan....