Meillä piakkoin "kynttiläkutsut".Riittääkö kahvin kera yksi suolainen, sekä yksi makea vaihtoehto?Mitä laittaisin tarjolle?

Ja teetä ja mehua tietysti niitä haluaville :)

Avainsanat: kutsut tarjoilu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2013 - 12:54

Todella yksinkertaiset 1-2 lajia jotta saat uusia kutsuja jos emäntä häärää liikaa niin ei kukaan uskalla olla emäntä...
Hauskoja kynttiläkutsuja... itse pidän näistä todella paljon jo monta vuotta näitä ostanut...

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta! Torstaina katsotaan,kuinka leipomukset kelpasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 14.04.2013 - 21:58

Mainiosti. Piiras tai jotain pientä suupalaa - tuulihattuja? Jos jaksat, laita sen suolaisen rinnalle vielä jokin salaattivaihtoehto.
Kynttiläkutsuillehan kaverit tulee - ei syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2013 - 00:29

Pari piirakkavaihtoehtoa väsäisin esim.Quichea tai jotain muuta juusto- tai sipulipiirakkaa,jos makeaa pitää olla passais Dominokeksit,kynttiläkutsut??Luulen tietäväni siis myyntitilaisuuksia,joissa kaverit mukana,vuorollaan joku on emäntä tarjoiluineen ja emännänlahjoineen??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2013 - 06:52

Kyllä riittää, syöminenhän ei ole noilla kutsuilla pääasia, ja tuo tarjoilu on ihan riittävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.04.2013 - 23:02

olisi hyvä olla pari vaihtoehtoa molempia ihan siltä varalta että vierailla on mahdollisuus valita, ei ole pakko syödä jotain mikä ei oikein maistu ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2013 - 20:18

Kyllä riittää yksi kumpaakin. Itse laittaisin juustotarjottimen ja patonkia, seä makeana kuorrutetun kääretortun. Nyt niitä on niin monenlaisilla ohjeilla ja helppotekoisia, mutta kukin toki oman mielen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2013 - 22:08

Todella riittää suolainen ja mekea..ei kahvipöydän kanssa tarvi koreille,koska kynttiläkutsuille tullaan..eihän ne mitkään juhlat ole..vaikka kahvitus on kuuluu kuvioon..