Oletko hyvä inspiroimaan?

Kysyjä on - aina ne tulokset vain eivät ole käyttökelpoisia.

Avainsanat: inspirointi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2013 - 20:28

Riippuu tietenkin tilanteesta. Viimeviikolla eräänä päivänä (taas kerran) alkoi tuntumaan siltä että pitäisi jollakin vähän kurkkua hangata. Katselin jääkaappiin ja löysin päivän-, parin vanhoja tähteitä kolme kiponpohjallista. Oli hernekeittoa, pippurikastiketta ja karjalanpaistia. Kippasin ne kaikki samaan kattilaan ja lämmitettyäni seoksen söin sen pois. Oli juuri sopiva kerta-annos.
Jos inspirointi on syötävää, niin ainakin sillä nälkä lähti ja maistui erinomaisen hyvälle.
Se, että olenko hyvä inspiroimaan jääköön muiden arvioitavaksi.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Tuota inspiraatiota tahdon minäkin joskus kokeilla. :D.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2013 - 07:31

Kohtuullisen hyvä, elämä on opettanut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2013 - 09:09

Kyllähän tulee inspiroitua useinkin kaikki vaan ei aina onnistu... mutta usein kumminkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2013 - 12:06

Töissä on useinmiten pakko! Eli kyllä.Olen hyvä inspiroimaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2013 - 14:13

Olen tai OLIN, nyt on jäänyt vähemmäksi. Mutta kyllä olen sellainen asioiden kaukaisuuteen katsoja ja suunnittelija. Tyttäreni hermostuu kun aina on viikkoja asiat suunniteltu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2013 - 16:16

En ole hyvä siinäkään asiassa. Joskus yritän, mutta lopputulos on useimmiten käyttökelvoton, tai ihan naurettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.04.2013 - 23:08

joissakin asioissa kyllä, toisissa melko tumpelo ;)