Joko viherpeukaloa syyhyttää?

Vuosien kokemuksella - en edes yritä esikasvattaa. Maahan sitten kun aika on sopiva ja itää minkä itää.

Avainsanat: viherpeukalo syyhyttää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2013 - 02:20

en ole,just kuulin perunat jotka laitoin tammikuussa kasvamaan kärsivät kuivuuesta ja varret kaatuneet maahan ,kuuluuko joulukukankin kuivua välillä sekin on puottanut lehtensä.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Toivotaan parempaa kasvukautta ensi talven perunoille :D.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2013 - 00:38

Kait esikasvattaisisin,jos olis tiloja niille kaiken maailman kasvatusruukkuloille,kerran kasvatin jotain palkokasvia,joka kasvoi pitkällä hentoisella varrella,mutta kun sen aikanaan sain maahan,olivat varret katkenneet ja se oli siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2013 - 07:30

Istutuksia on vain terassilla kesäisin, joten maltan vielä hyvinkin odottaa taimikauppojen avautumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2013 - 09:07

Eipä syhyä ollenkaan, ihailen vain muiden aikaansaannoksia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2013 - 12:09

Laventelit hyvällä alulla! Omakasvatettua salaattia olen syönyt jo pitkään :) Samoin Jänis saa tuoretta ohraa harvase pvä... Pikkuporkkanat odottaa maahan pistämistä,mutta ei siis ihan vielä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2013 - 14:19

Sen verran, että pikkurillilleni olen kaksi pientä muoviastiaa varannut jotain tainta varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2013 - 16:21

Parveekkelle laitan minkä laitan. Jotain pientä ja söpöä. Ei kiirettä vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 16.04.2013 - 23:01

syyhyttäähän se, viikonloppuna tyttären kanssa lapioitiin miljoona kuutiota lunta kasvimaan päältä. että ehtisi routa sulaa ennen syksyä ,)