Kuivuvatko hiuksesi miten nopeasti pesun jälkeen?

Omani tarvitsevat kolme tuntia ennen kuin ovat täysin kuivat.

Avainsanat: hiukset kuivuminen aika pesu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2013 - 09:06

minulla pitkät hiukset ja normaali kuivumiseen menee alle puoli tuntia, hiustenkuivaajaa en edes tarvitse..

Kysyjän kommentti

Kiitos. Onnellinen olet - pääset ripeästi pesun jälkeen liikenteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2013 - 00:31

Kuivuvat ja varsinkin kesäaikaan,jos söyrin niitä niin suvituuli kuivattaa.Käytän mahdollisimman vähän kuivaajaa,sillä se kuivattaa hiusta,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2013 - 07:18

minun hiukseni eivät kastu pesussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2013 - 07:28

Lyhyet hiukset kuivuvat nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2013 - 10:24

Nyt kun leikkautin pitkät hiukseni viime kesänä lyhyiksi, kuivumiseen menee ehkä kymmenisen minuuttia ja pöyhinnällä ne kuivahtaa tosi nopeasti. Pitkät hiukset vaativat melkein neljä tuntia ja usein kun pesin ne illalla, olivat aamulla vielä märät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2013 - 12:11

Hiukseni ovat paksut, mutta niissä on nyt puolipitkä leikkaus, joten kuivuvat noin tunnissa.Pidempinä toki meni kauemmin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2013 - 14:21

No eivät kuivu, noin kerran viikossa pesen hiukseni, on vaikea pestä, kun kädet eivät nouse ylös, vaan pesen ne pääalaspäin roikottaen.

Lisätty: 14.04.2013 - 14:24

Luin väärin kysymyksen, kyllä kuivuvat hyvin, sillä minulla on lyhyet hiukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2013 - 16:23

Pitkähköt ovat hiukseni, mutta kuivuvat nopsaan. Ohuet hiukset eivät vaadi kuin vähän hömpsyttelyä niin kuivuvat hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2013 - 12:48

En ole kokaan ottanut aikaa siitä kauanko hiuksieni kuivumiseen kuluu aikaa, mutta mututuntumalla voisin sanoa, että useamman tunninhan se vie sillä ne on pitkät ja paksut.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 16.04.2013 - 23:06

aika nopsaan kuivuvat jos ei sateessa seiso tai halkoja hakkaa ;)