uskaltaako punaisessameressä uida?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2008 - 20:35

Punaisessameressä on tuhansia kalalajeja ja upeita koralleja, joista monia ei löydä mistään muualta maailmasta. Turkoosinvärinen vesi on hämmästyttävän puhdasta ja lämmintä. Snorklaaminen, erilaiset vesiaktiviteetit ja aivan rehellinen uiminen houkuttavat laiskempiakin pulikoijia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2008 - 22:07

veljeni tietojen mukaan ja itse nähtyjen kuvien mukaan vedenalainen kamera olisi syytä ottaa mukaan. olivat työn lomassa harrastamassa sukellusta siellä, kuvat ovat upeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2008 - 13:04

Kyllä uskaltaa. Vesi on kirkasta, lämmintä ja märkää. Eli, uima-asu ja pyyhe laukkuun mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2008 - 10:52

'sukeltajan paratiisi' , sinne vaan sekaan, et ole yksin ...