Tunnetko henkilökohtaisesti ketään julkisuuden henkilöä? Vai oletko kenties sitä itse?

Avainsanat: julkisuuden henkilö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2013 - 14:50

Kyllä oli tuttuja vanhat näyttelijät Uuno Laakso ja Raakel Laakso,kun olivat sisareni appivanhemmat..myös tämä vanha nättelijä Elsa Turakainen oli sammaa sukua Laaksojen kanssa..kun oli Artturi Laakson vaimo..Lahdessa Paimelassa kävin nättelijä-suvun kesämökillä,kun sisareni oli siellä kesäisin.

Kysyjän kommentti

Oi ihania nimiä vanhoista Suomalaisista elokuvista ! Hyviä ja arvostettuja näyttelijöitä olivat:) Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2013 - 16:34

Timo Mäkisen ja Hannu Mikkolan. Hannun kera opiskelimme samassa laitoksessa muinoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.04.2013 - 18:50

Tunnen parikin, nimeä en voi tuoda julkisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2013 - 18:51

Mites monta haluat tietää mulla on paljon tuttuja ja jotkut tulleet ystäviksi politiikan saralta ja laulajia on tuttuja. ym..
jos nyt pistän Marjaana Koskinen, Olavi Mäenpää ( on auttanut mua esim monissa jutuissa esim yhden lapseni pahoinpitelyssä) j Marku Heikkilä on hauska mies ja olen samassa kahvipöydässä istunut ja kuunnellut hauskoja juttuja, Rauli Baddin Somerjoki ja nykyään olen hänen veljen tyttären kanssa ystävä jne..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2013 - 18:59

Tuija piepposen tunnen henkilökohtaisesti.On myös hauska ihminen siviilissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2013 - 14:31

EX-pressa kirjeenvaihto kissoista puheenollen, mutta oma kuuluisuuteni on kova ääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2013 - 16:49

Jussi Raittinen, Rauli Badding Somerjoki, Gustav Viklund, Anja ja Anneli Koivisto "Koivistolaiset", Raymond Ebanks. Myös oman paikkakunnan julkkuja tunnen, mutta ne eivät välttämättä ole koko kansan tiedossa. Muita ei nyt tule mieleen, paitsi että Pirkko Mannolan kanssa olen törmännyt päät kolahtaen, kun tulimme kulman takaa toisiamme päin. Mutta ei siitä kohtaamisesta syntynyt parempaa tutustumista.