Säilytättekö saamianne postikortteja ja kirjeitä?

Mikäli nyt nykyaikana niitä kukaan lähettää. Minusta on kiva saada joskus vanhan ajan postia ja säilytän ne.

Avainsanat: postikortti kirje

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 13.04.2013 - 00:39

Säilytän. Minulla on jokaiselle lähettäjälle oma nippunsa. Ja aika järjestyksessä melko lailla.

Kysyjän kommentti

Minäkin säilytän, mutta ovat laatikossa sikisokin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2013 - 23:50

Yllättävän paljon olen saanut kortteja nykyään..mitkä olen säästänyt..kirjeitä ei kyllä ole tullut.
Ihanin yllätys oli,kun sain postin kautta leikekirjan..minkä ystäväni oli tehnyt minulle,kun olimme Kristiina Katariinalla viikon kanarian risteilyllä..siellä tutustuin tähän ystävään.ihania valokuvia..ja niissä aina kommentit ja lehdestä leikannut kuplat..oli kyllä tosi yllätys minulle..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 13.04.2013 - 01:16

vain "tärkeät", eli siis kaikki ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2013 - 07:09

Postikortit säilytän, koska niitä keräilen, kirjeistä vain muutamia tärkeitä on säilössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2013 - 10:30

Kirjeet taitaa suurinpiirtein olla (teiniajoilta) säilössä,mutta kortteja vähemmän.Joitakin valittuja varmaankin laatikon pohjalta löytyy....En niitä ole vuosiin tarvinnut, en mistään syystä, niin miksi säilyttäisin tilaa viemässä? Ajatus aikanaan ollut mukava ja ihana ja kortti ollut kiva saada.Siis silloin joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2013 - 14:15

Kortit olen säilyttänyt lähes koko aikuisiältäni, niitähän tulee vielä nykyäänkin. Kirjeet ovat myös tallessa, mutta kovin kauan sitten saatuja ovat, nykyään kun ei enää kirjeitä kirjoitella juurikaan. Kanadanserkku muistaa kirjeillä, muuten en muista kirjeitä saaneeni juurikaan enää tällä vuosituhannella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2013 - 18:47

Onpahan joitain tullut säästettyä, pitäisi varmaan ottaa tavaksi itse muistan kun omat isovanhemmat säästivät jokaisen kortin niitä me niitä lapsenlapset katseltiin useasti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2013 - 14:35

Vain koskettavimmat ja lapsenlapsilta saamani. ei laatikot riittäisi kaiken säilyttämiseen.