Oletteko seuranneet TV.stä Brittläistä draamansarjaa "Hakekää kätilö". on suosituu sarja kuulemma Mitä pidätte?

Minä olen sitä katsonut, vaikka en yleensä en..sarjoja katso, ainakaan jännäreitä.

Avainsanat: syntyykö terve lapsi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2013 - 17:21

Minä olen huono tv:n katsoja, mutta tuo "Hakekaa kätilö" on yksi, jota tykkään katsoa. On rauhallnen, löytyy pientä huumoriakin ja aina toivoa tulevaan. Ja kun minä tykkään katsoa noita "vanhoja" sarjoja!

Kysyjän kommentti

voi miten vanhan mummon sydäntä lämmittää, että nuorisokin on kiinnostunut minun nuoruuteni aikakauden ohjelmista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2013 - 20:05

Olen katsonut joitakin jaksoja siitä, kuvannee aika realistisesti sen ajan elämää. Pidän sarjasta, mutta en aina ennätä katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2013 - 20:49

Katsoin juuri tänään ja tykkäsin taas kovasti! Kuvannee sen ajan Englantia aika osuvasti.Hauskasti yhdistetty uskonnollisuutta ja realismia.Hyvin tehty sarja!Ja mainioita näyttelijöitä iso liuta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2013 - 21:53

Tänään näin osan,laadukasta englantilaista,ajan kuva paikallaan ja hyvät näyttelijät,asiallista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2013 - 22:45

Ei ole tullut seuratuksi. Jotenkin nuo sarjat on jääneet vähemmälle huomiolle nykyisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2013 - 23:14

En ole edes huomannut,että tällainen sarja tulee..Pitää katsoa seuraava kerta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.04.2013 - 00:36

Sain koosteen kirjasta. En kuitenkaan jaksanut alkaa seuraamaan sitä telkkarista. Varmasti hyvä sarja.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 13.04.2013 - 01:23

enpäs ole humannutkaan tuota sarjaa, pitänee katsoa ainakin yksi jakso että voi mielipiteen siitä sanoa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2013 - 14:23

Seuraan sarjaa. Jaksot välillä mielenkiintoisia, välillä vähemmän kiinnostavia. Kylläkin mielenkiintoista 50-luvun kuvausta köyhälistökortteleista. Tulee "pahaan" aikaan perjantaina alkuillasta, mutta onneksi voi netin kautta katsoa toisena päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2013 - 18:46

kiitos vinkisätä pitääpi tarkastella mistä kanavalta ja milloin tämä tulee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2013 - 19:11

Hyvä sarja,seuraan sitä innolla,pidän englantilaisista sarjoista yleensäkkin.