Mitä tehdä ruuaksi ,kun viikonloppu edessä? Haluaisin päästä helpolla!

Avainsanat: ruoka viikonloppu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 12.04.2013 - 18:16

Jos tykkäät valmiseineksistä, niin osta iso Lasagne. Tai tee valtavan iso keitto, josta syö pari päivääkin.
Minä yleensä inspiroin edellisen päivän ruuasta seuraavana päivänä jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2013 - 21:54

Pataa pöytään,burgundin pataa tai muuta maukasta haudutettua,perunan tai riisin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2013 - 22:43

Keitot ovat hyviä sekä helppoja ja nopeita tehdä. Itse suosin niitä paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2013 - 23:16

Herneet laitoin likoamaan yön yli..ja huomenna rokkapata porisee...ja pikkulettuja paistan jäkkäriksi.
Rokkaa syödään ja kaasutellaan viikonloppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 13.04.2013 - 01:26

vie porukka ulos syömään, minä ajattelin tehdä samoin, mukava välillä istahtaa valmiiseen pöytään, jossa voi valita mitä haluaa syödä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2013 - 18:54

Pataruokaa sehän on helppo ja itse päätät mitä pataasi laitat porisemaan, itse ostan usein sisäfileen jonka paloitan ja oman maun mukaan heitän jos mitä kaapista löytyy mausteita hedelmiä vettä kermaa jauhoa ja annan aamusta asti porista uunissa kannen alla miedolla lämmöllä ja aina on moisesta maukasta tullut, harmi vaan etten ole koskaan pistänyt mieleen mitä olen laittanut joukkoon joten samaa en saa koskaan..