saisiko kevät alkaa etelä-suomessa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 11.04.2013 - 12:13

Kävin eilen siellä suunnalla, hyvinhän tuo on lähtenyt alkuun. Kotia tullessa lumipenkat sen kuin suureni, hassua, sinne päin mennessä ne pieneni :D.

Kysyjän kommentti

onneksi olkoon .vastauksesi oli paras. hyvää kevättä toivotellen oski

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2013 - 12:05

Tottakait. Kevät saisi alkaa jo koko Suomessa. Tätä talvea on jatkunut harvinaisen pitkään ja ainakin minä kaipaan jo tosissani sen tilalle uutta vuodenaikaa siitäkin huolimata, että se tietäisi tämänvuotisten pilkkikellien jäämistä historiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2013 - 12:11

Alkaa olla todellista, että Suomessa on kohta 2 vuodenaikaa; talvi ja kesä.Kesä vähäsateinen ja lyhyt, sekä talvi runsasluminen ja kylmä.En tykkää yhtään!
Heti, kun mahdollista, vietän suurimman osan ajastani jossakin lämpimässä maassa.Tämä ei vaan sovi minulle.Haluan lämpöä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2013 - 14:42

Kevättä kaipaan todella pahalta näyttää jos ei pian ala muutosta tulla niin meillä on vappuna lunta maassa.. nytkin on kylmää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2013 - 19:46

Toisaalta,ei luulis tulevan taka-talvea,kun kevät myöhästyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2013 - 19:56

Kovasti tervetullut olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2013 - 10:29

Saisi se alkaa muuallakin kuin Etelä-Suomessa. Olen odottanut jo viime keväästä asti. Talvi on yhtä kurjuutta. Ei sitä pitäisi joutua kokemaan ainakaan minun. Lämpöä vaatii minun eloni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2013 - 19:27

Totta kai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2013 - 23:23

Kyllä tässä kevättä odottelee innolla..ehkä alkaa kohta näkymään,kun isoja vesilammikoita oli jo tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 13.04.2013 - 01:32

saisi varmasti, samoin muuallakin suomessa, pihalla on vielä miljoona kuutiota lunta, sen sulaminen vaatii LÄMPÖÄ tai vettä ;)