Miten saa taltutettua matkakuumeen kahdeksaksi kuukaudeksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2008 - 20:02

.........matkakuumeen voit taltuttaa vaikkapa risteilyllä tai kylpylälomalla.....jos ei auta, niin järeämmät aseet käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2008 - 20:08

Jos loma-ajasta on kysymys niin täytyy keksiä niin paljon tekemistä ja vaikka vierailuja ja kaikkea millä ajan saa kulumaan.Ajatukset muualle.Tiedän että kuumeita on paljon joita kuumemittarilla ei voi mitata.Ehkä matka on kuumeen jälkeen vieläkin parempi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2008 - 22:28

Matkaa on oikeastaan kiva odotella. Minä tutkin karttoja ja imen tietoa uudesta matkakohteesta lukemalla matkaoppaita.

Hyvää ei odota koskaan liian pitkään on mottoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2008 - 01:05

Suunnittelemalla ja unelmoimalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2008 - 20:03

ajattele vai että matka on vielä edessä .niin se auttaa ,ajattele että jos se olisikin jo takanapäin ,miten ikävää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2008 - 08:57

No yksinkertaisesti elämällä. Kait sitä muutakin harrastusta on kun matkustaminen? On itselläni ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2008 - 23:05

muistele menneitä