Onko lapsesi rokotettu ja onko siitä ollut jotain haittaa?

Oma pokani on saanut kaikki rokotteet,eikä sairastunut mihinkään kamalaan sairauteen.mutta ei vielä silloin ollutkaan sikainffulenssaa.Nykyajan vanhemmat joutuvat nyt valitsemaan antaako rokottaa vai ei.Mitä sinä tekisit,jos asia oisi ajankohtainen?

Avainsanat: rokotteet lapselle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2013 - 14:35

Kaikki rokotukset annettu joka lapselle ei haittaa yhdelläkään...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2013 - 09:43

Poikani sai aikanaan kaikki rokotteet JA oli yhdestä rokotteesta kauan kuumeessa.Onneksi siitä ei mitään seuraamuksia tullut...
Nyt, jos pitäisi valita ja jos lapseni olisi pieni, en tiettyjä rokotteita antaisi lapseeni pistää.

Meidän perheessä ei ole ketään rokotettu minkäänlaista kuumetautia vastaan.Eikä rokoteta!Liian iso riski monelle kamalammalle taudille, kun ollaan perusterveitä.Johonkin riskiryhmään kuuluvana asia saattaisi olla toisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.04.2013 - 12:03

Aikuinen poikani on selvinnyt hyvin ilman sairauksia. Homeongelmainen asunto vaan sekoitti muuten terveen miehen systeemit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2013 - 22:11

Poika saanut kaikki otettavissa olevat rokoteet eikä niiden ottamisesta ole koskaan tullut haittoja. Jos nyt vasta olisin häntä odottava nuori nainen en silti harkistsisi hetkeäkään rokotteiden ottamatta jättämistä, maailmalla leviävästä sikainfulensasta huolimatta, sillä rokotteista on mielestäni enempi hyötyä kuin haitaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2013 - 10:40

On rokotettu eikä haittoja havaittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2013 - 23:30

Kyllä aikanaan on lapset rokotettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 13.04.2013 - 01:45

kaikille kolmelle on otettu kaikki tarjottavat rokotteet, mitään haittoja kivun lisäksi ei ole vielä ilmaantunut ;)