Oppiiko vanhempi ihminen uusille tavoille?

Kategoria unohdettakoot, noin niin kuin yleensä.

Avainsanat: oppiminen vanhempi ihminen uudet tavat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2013 - 22:03

Halutessaan epäilemättä kyllä, vastoin omaa tahtoaan tuskin.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Sinäpä sen sanoit.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2013 - 22:10

Kyllä elämä yleensä tuppaa opettamaan vaikkei aina itse haluaisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2013 - 22:16

Ihminen oppii koko elämänsä ajan.Naapurin rouva kirjoitti iltalukiossa ylioppilaaksi;ikää 68 vuotta. Toinen tuttu taas opetteli elämään ilman alkoholia, joka oli maistunut siihen asti todellakin ja hyvin...Kuivia vuosia taitaa olla jo kolmas menossa.Mieheni lopetti toista vuotta sitten nuuskan käytön, eikä se ollut todellakaan helppoa.Mutta lakko on pitänyt!
Väitän että ihminen oppii niin halutessaan.Ja joskus jopa haluamattaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 11.04.2013 - 02:02

oppii jos on oma halu tai sitten joku pakottaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2013 - 14:38

Oppii jos on oppiakseen, mutta kumminkin me kaikki olemme yksilöitä eikä kaikki mene sääntöjen mukaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2013 - 22:04

Oppii jos vain haluaa, sillä oppimishaluinen ihminen ei koskaan lakkaa oppimasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2013 - 10:36

Oppii jos haluaa, mutta uskon että vanhemmat ihmiset ovat niin jääräpäitä etteivät halua muuttua. Kun olen ollut tällainen ennenkin, niin olen jatkossakin - ajatuksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2013 - 23:36

Jos halua on ,niin kyllä oppii.Moni vanhempi ihminen haluaa vaan elää samoissa kuviossa..missä on tottunut elämään..vaikka uudet tavat toisivat vaihelua elämään.