Onko käytössäsi silikooni vuokia.ym..?

Eli mitä kaikkea silikoonista.

Avainsanat: silikooni vuoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2013 - 20:37

Jaahas. Pyöreä ns.kuivakakkuvuoka sekä muutama kapea versio.Jokunen hieman isompi vuokaleipiä varten,sekä ihan perinteinen pyöreä kakkupohjavuoka...Niin ja sitten myös 2 eri kokoa sydän vuokia;niistä saa upeat kakkupohjat.

Ja kaiken perustahan on se silikooninen leivonta/paistoalusta.Tosin uuniin sitä en ole vielä koskaan laittanut, kun ei ole ollut tarvis...Pullasudit silikoonista...Mitäs vielä? Tuollaisia ensihätään...Ai niin! 6 muffinssivuokaa myös.Niitä isompia.

Ai miksikö? Mies on kova leipomaan :)) Ja joskus innostun sitten minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 08.04.2013 - 20:36

Ei ole enää, annoin vanhemmalle miniälleni, hänellä oli niille enemmän käyttöä. Ainoat silikonijutut ovat pieni pyöreä sekä iso suorakaiteen mallinen kansi mikä kestää uunin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2013 - 20:52

Minulla on perinteiset kakkuvuoat vielä hyvässä kunnossa, joten ei ole ollut tarvetta hankkia uusia. Silikonista on leivinalusta, kaavin ja pullasuti. Näppärät ja hygieeniset käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2013 - 21:39

Vuokia ei ole,mutta erinomainen lävikkö(onko se oikein?)joka laitetaan kattilan päälle ja vihannekset yms.höyrssä kypsyvät silikonikannen alla,joka tiivis ja pullistuu.Grillisuti on silikonista ja hyvä onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2013 - 22:23

Piirakkavuoka, ja muffinssivuokia sekä pullasuteja, eniten käytössä ovat olleet pullasudit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2013 - 09:04

Kyllä on, enhän muuten olisi tammikuun alussa kysellyt miten ne (etenkin silikoniset muffinsivuoat) saa mahdollisimman helposti ja vaivattomasti puhtaiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2013 - 11:11

Ainoa silkikonivuokani on 6kpl Ruuneberin torttuvuoka ja se on ihan hyvä. Tarvittessa peitän kakkupaistokseni foliolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2013 - 11:40

Vanhoilla vehkeillä mennään minun taloudessa. Emalia, terästä, lasia ovat vuoat. Silikonia löytyy kai paistinpannun sisäpuolelta, eikä sekään ole silikonia, vaan teflonia. Kai niillä joku ero on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2013 - 12:50

Tissit on aidot, ei silikonia ;-) Yksi pyöreä paistovuoka on, toimii hyvin! Folio toimii kantena.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.04.2013 - 14:38

ei ole talossa ollenkaan silikoonia, mikä on ihan hyvä juttu ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2013 - 17:00

Kyllä löytyy ja paljon, Tuppereita joskus ostanut noita kuivakakku vuokia on 3, muffinsivuoat 2kpl, leipävuoka 1, ja jos mitä työvälinettä, pullasudista, leivonta / paistoalusta, nuolijaan ja pannunalustoja ym.. löytyy myös, tuon patakintaan kerran voitin jostain sen annoin pojalleni joka häärää paljon ruokien parissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2013 - 19:55

ei missään muodossa.