Käytätkö matkustaessasi näitä keinoja?

www.iltalehti.fi/matkajutut/...5_ma.shtml

Avainsanat: matkustaminen edullisesti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2013 - 11:50

Kyllä aika monta noista kohdista on tullut hyödynnettyä, viime viikolla järjestelin kesän lomareissua, lennot netin kautta, edullisimmalla hintavaihtoehdolla, mutta ei ihan kurjimpaan matkustusaikaan, samoin huoneistovaraus netin kautta. Huoneistossa se hyvä puoli, että voi välillä laittaa ruuat siellä itse, aamiastarpeet saa ostettua lähikaupasta. Kesäaikaan paljon erilaisia puistokonsertteja ym, joko ilmaisena tai ainakin hyvin pienin kustannuksin ym...

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2013 - 11:48

Äkkilähdöt ovat tuttu juttu ja ovat varmaankin se tehokkain tapa säästää matkakuluissa. Julkisia kulkuneuvoja käytämme käytännössä aina, jos matkatoimisto ei järjestä kuljetusta haluamaamme paikkaan.
Hotelliaamiainen tai itse laitettu aamiainen huoneistohotellissa on melkein välttämättömyys. Kerran olimme hotellissa, jossa ei ollut mahdollisuutta kumpaankaan, mutta onneksi lähistöllä oli leipomo, joka oli auki jo heti aamusta. Muuten tuoreen aamupalan saanti olisi ollut melko vaikeaa.
Lasketteluvälineiden vuokraaminen maksaa yleesä suunnilleen saman verran, kuin omien mukaan ottaminen. Vuokraaminen on vaivattomampaa, mutta toisaalta omat välineet ovat tutummat ja siksi myös turvallisemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2013 - 11:50

Ei mitään uutta auringon alla,kaikki keinot tiedossa,paitsi tuttujen luokse en ole kovasti viitsinyt vonkata...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.04.2013 - 18:46

Ei oikein onnistu - matkakohteeseen ei pääse junalla eikä siellä ole tuttuja.
Kotimaassa omalla vaunulla, ei tarvitse olla kenenkään jaloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2013 - 22:51

Kyllä noita neuvoja on tullut osittain käytettyä..Muutaman kerran mitä on tullut oltua huoneistohotellissa..on ollut ihan kiva laittaa itskin välillä ruokaa ja aamupalaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2013 - 14:27

N:O 6 , 9 ja 22 on tullut käytettyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2013 - 21:11

Lähestulkoon kaikki keinot käytössä. Kuten PateT en minäkään vonkaa tuttujen nurkkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2013 - 20:07

Olen omillani.